Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Eller bjud bara ut henne på en fika nån gång.
Nej, mina observationer är byggt på vad jag sett och hört på olika sätt
Det finns flera risker och de sakerna tog upp stämmer inte i hur det är. Att jag är intresserad är en privatsak och inte något jag vill att enbart vi två vet helst. Det angår egentligen inte folk jag inte känner om att jag gillar henne. Nej, att jag inte vill stressa fram något handlar om respekt för henne enbart. Jag hade kunnat bjuda ut henne redan men avvaktat och ska istället skriva med henne mer först för att känna henne bättre först. Jag vill inte att det ska tolkas fel heller. Det handlar inte om mig, jag är inte heller feg för jag inte sagt ännu att jag gillar henne och inte nådde mitt mål som jag skrev om tidigare i tråden.
Jo, det har det. Vissa dejtar enbart för validation (som man kan se i antalet personer som gör slut jättefort) bara för att enligt sig själva "byta upp sig". Jag vill inte heller fastna med någon som är fel för mig eller som jag slutar få känslor för.
Ja, man gör slut såklart om det inte går längre men det finns sätt att arbeta i en relation för att förhindra det (ex lyssna på experter) och varje dag stärka relationen.
Jag har visst pratat med tjejen delvis enskilt.
Jag vill som sagt träffa henne mer och skriva med henne för att känna henne bättre m.m.
Vissa säger att man inte ska överbelasta ja. Dock så är de flesta i stora delar fokuserade på befintliga relationer och vissa mer på att dejta överlag.
Jag har inte haft minimal kontakt för har skrivit med henne och du målar upp det som att det är jätteenkelt att hamna i en relation också.