Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Den relationen du vill ha med denna tjej, den är inte speciell, den skiljer sig inte från andra relationer andra människor har. Du kan inte på förväg bestämma att den ska vara lång och kärleksfull.
Om du nu skulle ta mod till dig och bjuda ut henne, och ni träffas i några månader, inleder en intim relation och hon gör slut några månader efter det, ångrar du dig då?
Jag har själv sagt att jag aldrig haft flickvän ja. Betyder inte att jag är en dålig person för det. Vet inte vad jag gör fel. Mår inte jättebra över att inte ha meddelat henne än ens någonting om mina känslor eller ens bjudit ut henne än.
Om du någonsin varit på en dejtningapp vet du om att det finns folk som söker kortsiktigt eller "lättsamt". Nej, klart man inte kan bestämma att den ska vara lång och kärleksfull men det är rimliga mål.
Det är en väldigt svår fråga att svara på. Dels då jag skulle älska att vara hennes partner men dels också för jag föredrar länge relationer. Tror inte jag skulle ångra det nej. Har samtidigt så dåligt samvete att för att jag inte bjudit ut henne eller erkänt något för henne.