Anonym (X) skrev 2024-06-16 16:16:20 följande:
Du känner henne å andra sidan inte närmre så det är ytligt och den uppfattning du fått av henne som du gillar. Varför är det så svårt att stå för?
Det är därför du tjabbar om att träffa henne mer ich lära könna henne innan du bjuder ut henne. Alla andra ser det, bara inte du.
Kom igen grabben, det är inget fel med att bli intresserad av en tjej för att hon är söt och verkar trevlig!
Jag känner dock henne en del men inte fullt ut. Jag föll för henne fort efter att jag pratat med henne så det var inte baserat på ett första intryck direkt.
Jag vill lära känna henne mer ja, det är bra och rimligt. Det gör inte att jag inte känner henne nu.
Jag gillar henne för den hon är som person och allting snarare än "för hon är söt och verkar trevlig". Om inte detta går vägen vet jag inte vilken annan tjej överhuvudtaget som jag ens kan överväga för har enbart känslor för henne och har inte ens funderat på andra tjejer.
Tyvärr så gör modern dejtning så de flesta i min sits hade förmodligen redan tänkt på andra romantiskt.