Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Jag är även redo att offra mycket för att bli med henne (som fritid ex)
För de vet att en annan jag föll för tidigare föll jag för på liknande sätt liksom (snabbt men starkt)
Hade gärna pratat om typ detta med henne på typ en 3:e-4:e dejt typ. Skulle dock utan tvivel bli ihop med henne direkt om vi båda vill efter vi ses när vi klubbat
Ja, jag planerar långt i förväg (men enbart utifall att saker kommer ske eller inte ske) för är strukturbaserad som person.
Självklart kommer jag ta det som det kommer, planerar enbart långt i förväg (om det går som jag vill och om det inte går som jag vill) liksom så jag slipper gå runt och ta felbeslut utan tar beslut med mindre risk.
Jag har inte svårt för det sociala utan är snarare introvert och riskminimerande som person enbart och är definitivt mogen för ett förhållande. Att gilla någon villkorslöst är inte jobbigt för mig överhuvudtaget.
Nej, den är inte strukturbaserad såklart men jag som person är det. Är en såå jobbig situation.
Jo, jag förstår vad folk skriver och har sedan tidigare skrivit att för att jag ev ska bli ihop med henne behöver vi träffas flera gånger innan med varandra enbart och om vi båda vill såklart. Mina känslor kan bli svagare eller starkare och samma sak kan ske för henne. Jag skulle enbart bli ihop med henne om vi båda vill såklart liksom.
Ja, vill träffa henne för en fika såklart och skulle enbart ta upp mina känslor för henne efter ett tag såklart (typ 3:e träffen)