anonym05swe skrev 2023-11-23 18:16:54 följande:
Att det sällan sker betyder egentligen ingenting. Att andra inte gör det betyder inte något för mig och henne. Om vi blir ihop så skulle jag alltid göra allt för att det skulle hålla så länge som möjligt.
Ja, jag pratar om riktig kärlek för modern dejting är riktigt dåligt och enbart fokuserat på korta relationer. Vet klasskamrater som bytt partners flera gånger inom bara 3 år (Dvs på gymnasiet där jag går sista året nu).
Jag går mer mot strömmen genom att vilja prioritera långsiktiga förhållanden över korta förhållanden.
Jag känner henne och vi har pratat tidigare. Är dock inte förtjust i hur du använder ordet "låst". Jag är monogam, dvs gillar enbart 1 person och kan enbart få känslor för en person.
Att jag föll för henne efter andra gången vi sågs är inget man kan styra över tror jag. Det bara sker.
Och du använder massor av ord som inte jag gillar. Vet inte om det enbart är ungdomlig oerfarenhet eller om detta kommer att gå käpprätt åt skogen. Det du skriver känns okänt. Det är vansinne att låsa sig vid någon du träffat två gånger.