Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Ja, är dock mer jobbigt för nu vet jag inte vad jag ska tänka, kommer inte skriva mer med henne iaf.
Jag tror vi hade blivit det iaf då vi är kompatibla och jag bryr mig om hennes intressen på riktigt.
Idag inom modern dejtning går dock en del personer och går över från förhållande till förhållande jättefort mellan personer dock. Jag dejtar helst någon som har liknande erfarenhet som mig t.ex och som också vill vara helt öppen och inte rädd för att prata i timmar om deras åsikter, känslor och saker som kan göras för att göra relationen ännu bättre i ett förhållande.
Om man söker ett seriöst förhållande bör man kunna tala om slutmål, äktenskap, barn ex efter ett tag iaf så man inte hamnar i konflikt rörande det senare.
Varför tror du det inte enbart är pga oerfarenhet?
Dejting är svårt och viljorna är inte likadana bland män och kvinnor. Bara för att vi är samma art så skiljer man sig ändå mycket åt p.g.a. könen och könshormonerna. Skillnaderna kommer alltså inte från skallen/intellektet. Kvinnor är selektiva för att det är de som kommer föda barn. Därför vill de ha den starkaste hanen som pappa till sin avkomma. Iaf om parning ska ske. Annars kan det bli förhållande som är sexlöst. Bland grottmänniskor och när grupperna var små så drogs alla kvinnor till samma hane säger DNA-testen.
Naturen är grym, men åtminstone slipper du bli äten levande av ett större rovdjur här i livet... Vad jag önskar ALLRA MEST är att kvinnor ska få börja klona sig själva, så slipper man efterhängsna män efter sig, och allt våld.... Det är typ bara män som får orgasm vid samlag. Tror du det är kul för mig som är kvinna? Kvinnor får orgasm lättast i ensamhet. Därför är kvinnan säkert ensamlevande. Kör ditt eget race (själv-utveckling), så kan kvinnor få vara ifred istället.