Gravid med BF Juli ♡
Jag ska på ultraljud imorgon. Enligt mina beräkningar bör jag då vara 7+0. Tror ni att jag kommer att kunna se eller höra någo?
Jag ska på ultraljud imorgon. Enligt mina beräkningar bör jag då vara 7+0. Tror ni att jag kommer att kunna se eller höra någo?
Hej allesammans, hittade precis hit. Beräknad 25/7 ska på ultraljud nästa onsdag 😆
Är det fler än mig som är jätte lösa i magen, är orolig över att jag ätit något dåligt men de kommer liksom och går. En dag är jag förstoppad och en dag lös. minns ej att ja hade så under förra graviditeten
Någon annan som har problem med finnar? Har fått så otroligt mycket finnar i ansiktet under senaste veckan. (Är i vecka 7+3) Ytligt kanske men får lite smått panik ändå. Någon som har något tips på hudvård?
(parkblomman 1) Ja så är det ju förstås.. får väl bara acceptera det och köpa bättre foundation helt enkelt 😅
Har nu varit på tidigt ultraljud. Barnmorskan trodde att jag fått MA så ska försöka få en tid hos gynekologen för att få det bekräftat :/
Jag ska på tidigt ultraljud på måndag. Är också väldigt nervös. Har fått lite bruna/rosa flytningar nu senaste dagarna. Alltså en extrem liten mängd på pappret när jag torkat mig så man har behövt verkligen att stirra för att ens märka det. Men det är klart att man blir orolig. Hoppas på det bästa för mig och alla er andra 💛
Var på en second opinion idag där man kunde konstatera en tvillinggraviditet!! Haha jag som nojade över det tidigare!
hur som haver så kommer inte den som växt som den skulle fram till ca förra veckan att klara sig. Men vi ska avvakta en dryg vecka för att se om det händer något med den andra. Den andra är dock väldigt väldigt liten och man kunde bara skymta foster-/hinnsäck minns inte vilket.
Men va märkligt men det finns ett foster som mår okej tror de med andra ord?
jag håller tummarna att allt går bra!
Haha nämen! 😍
Sen är det ju tråkigt att den ena förmodligen inte klarar sig. Men vi håller alla tummar för att den andra kämpar på! ❤️ Vilken vecka är du i nu?