Anonym (Lo) skrev 2023-10-16 15:32:57 följande:
Jag klankar gärna ner på de som jag tycker beter sig illa. Och då menar jag de som talar om för andra hur man ska vara, som hycklar, och som klankar ner på andras kroppar. Jag har inte gjort dom nåt, jag har inte sagt samma till dom, så jag tycker inte att de har varken rätt att säga så, eller anledning att säga sånt till mig.
Anonym (Lo) skrev 2023-10-16 15:40:08 följande:
Jag har aldrig skrivit till en kvinna här att hon aldrig kommer träffa nån, att ingen skulle vilja ha henne. Jag respekterar kvinnor för mycket för att vara elak på det sättet. Jag brukar istället uppmuntra kvinnor som är nervösa om de ska träffa en man, eller om de har komplex för kroppen, för jag vet själv hur det är.
Gisses, vad du går på ...
Mitt inlägg #159 var en reflektion på ditt inlägg #143. Jag hade till och med citerat inläghg #143 också i mitt inlägg #159.
Jag reflekterade vad du skrev i ditt inlägg #143:
Citerar #143:
Anonym (Lo) skrev 2023-10-16 10:55:43 följande:
Det gör inte jag. Jag kränker gärna vissa människor, jag skiter väl i vad de tycker.
(slut på citatet)
Ja du klankar gärna ned på de som beter sig illa.
Det gör ju många andra med.
Och vad har det med saken att göra vad du "aldrig har skrivit till en kvinna"? Det har ju knappast något samröre med det jag skrev i inlägg #159, om du reflekterar om vad som faktiskt står i det inlägget.
Du skrev klart och tydligt i inlägg #143, att du gärna kränker vissa människor.
Då du gärna kränker vissa människor (du har själv skrivit det) så är det ju bara direkt fel av dig, fortfarande, att klanka på andra och hålla med TS om hur fel det är att "trycka ned andra"..
Att kränka vissa människor är just ett sätt att "trycka ned andra".,
Som sagt två fel blir inte ett rätt.