Inlägg från: Anonym (Märkligt!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Märkligt!)

Tycker du att män alltid gör fel

Anonym (Error) skrev 2023-10-08 12:16:35 följande:
    Många kvinnor tycker att svenska män är veka och omanliga.
    Men vad konstigt!
    De flesta kvinnor är ju tillsammans/lever i hop med svenska män och är kära i svenska män.
    Det är ju det vanligaste så det vore ju konstigt om det vore så.
    Inget jag känner igen som de flesta kvinnors åsikt av kvinnor jag känner och umgås eller har umgåtts med.
    Vad baserar du det på?
    Är det så i där du bor? Lever du i en liten by där många tycker samma sak eller? 
    Knappast att majoriteten eller ens många svenska kvinnor anser det. Som sagt kvinnor väljer ju att bli tillsammans med just svenska män.
    Så det vore verkligen märkligt! 
  • Anonym (Märkligt!)
    Anonym (Error) skrev 2023-10-08 13:19:13 följande:
    För att många kvinnor tycker att män gör fel. Veka och omanliga jämfört med andra män.
    Varför anser du att du kan uttala om vad kvinnor anser?
    Du har ju ingen statistik att komma med och vad jag ser anser de flesta att det inte är så. 
    Vad ger dig mer rätt andra?
    Svara på frågan varför det flesta kvinnor är lever i hop med svenska män och är nöjda med det och svenska män är nöjda med att leva i hop med svenska kvinnor, det är det vanligaste. 
    Så svara gärna på det den frågan? 
    Kom sen gärna med statisk på det det du påstår! 
    Vad just du anser är ju inte relevant utan vad många kvinnor anser och då får du komma med en seriös undersökning för att kunna lägga fram fakta.
  • Anonym (Märkligt!)
    Anonym (Error) skrev 2023-10-08 15:22:03 följande:
    Jag ser vad kvinnor säger. 
    Konstigt att de flesta av oss andra inte ser det du ser.
    Du har ju bestämt dig innan du frågar vad resultatet ska ge.
    När resultatet inte blir vad dom vill så godtar du ändå inte det.
    Varför fråga om du redan bestämt dig innan?

Du kan ju inte bara välja ut dom svar du vill ha hela tiden och bara strunta i alla andra. Då vill du ju inte alls veta utan du vill bara påpeka din inställning som är att kvinnor bara ser fel på män, att de flesta kvinnor svarar nej på det det är helt ointressant för dig. 
    Du ville alltså åter bara beskriva kvinnor som elaka och dåliga.
    Trycka till kvinnor som det dåliga könet som alltid beter sig elakt mot män.
    Att de flesta kvinnor tycker om sina män och männen tycker om sin kvinnor och att dom vill leva i hop det skulle inte fungera om det alltid  var så att kvinnor alltid betedde sig dåligt mot sina män, men det verkar du inte fundera övar.
    Men det gör dom förstår du!
  • Anonym (Märkligt!)
    Anonym (Error) skrev 2023-10-08 17:01:09 följande:
    Det är positivt att det finns kvinnor som tycker om män.
    Så du trodde att alla som är sambos och gifta inte gillar varandra?
    Att inte kvinnor tycker om sina män och att män inte tycker om sina kvinnor?
    Dom lever bara i hop trots att kvinnor behandlar sina män som skit?
    Konstig inställning du har till förhållanden, du tror alltså att de flesta män vantrivs i sina förhållanden?
Svar på tråden Tycker du att män alltid gör fel