• Anonym (..)

Är gubbar över 50 the shit?

Tror mer att det är du själv som "söker", som uppmärksammar det du tror är blickar. 

• Anonym (..)
    Anonym (Mx) skrev 2023-09-14 22:33:20 följande:

Flera här inne som har som enda syfte att plocka ner TS på jorden. Han får inte gå runt och tro att han är the shit inte.. 

Han frågade om vad vi tror, vi svarade. 

Jag skrev inte min kommentar för att vara taskig utan för att jag själv är 50+ och har flera arbetskamrater i samma ålder. Jag märker på en del av dessa att ju äldre vi blivit så har de blivit lite mer fundersamma runt det där med att åldras, att bli lite gråhårig osv, och även om de har bra relationer hemma så är det några av dem som förstås blir glada om någon yngre kollega ger en komplimang "snygg skjorta idag" osv. 
    Jag är själv kvinna men som sagt i samma ålder. 
  • Anonym (..)
    Anonym (RR) skrev 2023-09-15 16:17:41 följande:

Du säger att jag skulle ha större framgång om jag försökte med jämnåriga kvinnor. Då kan jag säga att de flesta som jag har försökt med är i min ålder. Jag är med på dejtsidor och i år har EN kvinna skrivit till mig.

Har du statistik också på hur många yngre som skrivit till dig när du tidigare försökte med det (för det vet hela forumet att du försökt med)? 
  • Anonym (..)
    Anonym (XXX) skrev 2023-09-15 14:31:44 följande:

Jag har alltid - oavsett min egen ålder - tyckt att man hittar de allra sexigaste männen i åldersgruppen runt 50. Då har de hunnit få den där attraktiva mognaden, erfarenhetsrynkorna kring ögonen, de grå tinningarnas charm...

Men det betyder förstås inte att ALLA män runt 50 är attraktiva, utan det är kanske fem procent som stämmer in på den bilden. De FLESTA attraktiva männen (till skillnad från DE MEST attraktiva männen, GULDKORNEN) finns ändå mellan 30-45 skulle jag säga. Därefter blir många antingen feta eller tunna - d.v.s. muskulaturen går tillbaka - och magen börjar växa liksom dubbelhakan, kinderna börjar hänga och haklinjen och halsen saggar.

Från 60 år finns det nästan inga attraktiva män kvar, i alla fall inte om man ser dem nakna i dagsljus...

Haha! Är det den lilla taniga flugan han har som "gör det" gör dig. 
Svar på tråden Är gubbar över 50 the shit?