Är gubbar över 50 the shit?
På jobbet så var det några unga tjejer som kollade in mig. Tror jag i alla fall. Skrivit om det tidigare här, men de flesta svarade att det är sånt som män inbillar sig. Önsketänkande.
Jag har ingen aning.
På jobbet så var det några unga tjejer som kollade in mig. Tror jag i alla fall. Skrivit om det tidigare här, men de flesta svarade att det är sånt som män inbillar sig. Önsketänkande.
Jag har ingen aning.
Jag kan tycka att många av män ser bättre ut med åldern.dom ser mer bekväma ut och avslappnade. men vissa män får också kvinnligare drag i ansiktet med åldern vilket jag inte finner så attraktivt.
nu är jag singel, men att spana in någon som vissa män gör med kvinnor gör jag aldrig. Man tittar väl normalt runt på folk eller kollegor. Hur gör kvinnorna som spanar in dig (rädd för vanligt strötittande ska missuppfattas som att jag spanar in någon och har intresse bara för jag tittar runt på folk på bussen, restaurangen eller liknande)
btw, utseendet är sällan det som gör att jag finner någon attraktiv eller det snörper till i snippan, det är faktiskt en väldigt liten del. Det som tänder mig är hela hans sätt när han pratar och karisman personen har som får mig att tänka wow.
Så när 40+kvinnor sitter i sitt tjejgäng och dricker bubbel och känner sig lite glada, vilda och unga, så är det viktigt att påpeka att dom inte alls är vad dom var när dom var 25?
Jag håller inte med i detta, tycker msn kan få sväva lite över jorden ibland och bara få ha det bra och njuta.
Det är provocerande för många kvinnor att män tror att yngre tjejer är attraherade. Det har jag konstaterat många gånger tidigare.
Jag hörde någon säga att män som blir äldre är som en whisky som åldras. På senare tid har jag tänkt lite på det. Detta efter att jag på senare tid har upplevt blickar mm som skulle kunna tolkas som flirtar. Blickar som möts och hänger kvar lite längre än gängse. Nu senast upplevde jag samma sak än mer där den andra var i en professionell roll. Jag vart tvungen att kolla upp tjejen och mycket riktigt, ensamstående.
Jag är själv i ett långt förhållande och har inga planer på att avsluta det, men blir lite fundersam.