• Anonym (Förvirrad)

Har jag blivit bedragen hela tiden?

Hej,
    Jag kommer från ett nästan fyra års långt förhållande med en kvinna. Jag lämnade henne då jag inte tyckte att vi kunde prata, hon är en underbar lyssnare men väldigt hemlighetsfull. Jag har aldrig fått träffa hennes kompisar, hon har aldrig visat mig på sociala medier trots att hon innan oss var väldigt aktiv, hon har alltid gömt undan telefonen, messat under täcket och ibland inte varit synlig på snapkartan eller vår familjeapp. I början var hon väldigt sexuell men för ca två års sedan började hon märkbart vilja ha mindre sex. 
    Efter ett halvår av vårt förhållande skulle hon kolla på netflix med en killkompis, råkade somna i soffan och gick inte att få tag i förrän kl 10 nästa dag. När jag väl fick det så fick jag efter lite dragande reda på att killkompisen drog omkr kl fem på morgonen. Hon sa också att de två planerade åka till hans sommarstuga helgen efter. När jag undrade kring deras relation blev hon arg och sa att jag inte hade någonting med det att göra.

När jag lämnade den här kvinnan så lade hon en vecka efter att jag lämnat henne upp på sociala medier att hon och kille åkt till Portugal. Bilderna på FB var väldigt lika de som hon har på mig från när vi var på samma ställe för tre år sen.
    Min förvirring är nu: har jag blivit bedragen hela tiden? Har jag varit flr lättlurad? Jag har inte känt mig svartsjuk under tiden bara tyckt att det var synd att jag inte fått träffa hennes vänner förutom en. Har hon skämts över mig? Är det jag som är boven här?
    Och varför har jag så svårt att sluta tänka på det här? Jag har gått ner 9 kg och har ängest dagligen.

• Svar på tråden Har jag blivit bedragen hela tiden?
  • Anonym (Frågvis)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2023-09-04 13:48:31 följande:
    I början var hon väldigt sexuell men för ca två års sedan började hon märkbart vilja ha mindre sex. 
    Du har väl inte gett henne tillräckligt med uppmärksamhet. Kanske inte heller det sex du gett henne varit särskilt bra? Gav du henne vad hon behövde?
  • Anonym (Förvirrad)

Nej, förmodligen gav jag inte henne vad hon behövde. Jag frågade henne upprepade gånger exakt precis det. Vad behöver du? Vad vill du? Varför tror du inte att du vill ha lika mycket sex som innan. Jag fick faktiskt aldrig några svar. Tro mig; jag har tittat på mig själv.

• Anonym (Korvspad)

Ja, hon har varit otrogen. Svårt att säga hur länge.

• Anonym (B. Pitt)
    Anonym (Frågvis) skrev 2023-09-04 14:32:02 följande:
    Du har väl inte gett henne tillräckligt med uppmärksamhet. Kanske inte heller det sex du gett henne varit särskilt bra? Gav du henne vad hon behövde?
    Är du seriös? Om hon inte fick vad hon ville då borde hon vara ärlig, prata om det och sedan gå separera om det inte blir bättre. Att vara otrogen är det fegaste och äckligaste man kan göra.
  • Anonym (Frågvis)
    Anonym (B. Pitt) skrev 2023-09-04 17:19:36 följande:
    Är du seriös? Om hon inte fick vad hon ville då borde hon vara ärlig, prata om det och sedan gå separera om det inte blir bättre. Att vara otrogen är det fegaste och äckligaste man kan göra.
    HallelujaSolig
  • Anonym (Råtta)

Känner verkligen igen personligheten i henne, hon har garanterat varit otrogen. Hon är säkert notoriskt otrogen och kommer att så vara mot nästa kille också, det är som att de måste vara det. Så jag tror inte att du kunde gjort något annorlunda, det hade hänt ändå. De där och narcissister(lite såna drag) är de man verkligen ska akta sig för.

• Anonym (japp)

Ja hon har varit otrogen och ja hon kommer förmodligen försöka snacka bort det med patetiska argument som nedanstående för att försöka lägga skulden på dig.

Anonym (Frågvis) skrev 2023-09-04 14:32:02 följande:
    Gå INTE på det, hon var otrogen för att hon är en skithög punkt slut, det har INGENTING med dig att göra.

Hon kommer säga att hon ångrar sig med tåtar och en show värd en oscar men det är inget annat än ren BS, det enda hon ångrar är att hon blev påkommen.

Kort och gott gå inte in i meningslösa diskussioner med henne för du kommer bara bli matad med så mycket BS att du inte vet vad som är upp eller ner längre. Dumpa och gå vidare.
  • Anonym (Casanova)

Hehe, var hon otrogen hela tiden? Bajsar björnarna i skogen? Sover Dolly Parton på rygg? Har påven en rolig mössa? Simmar fiskarna i havet?

Nyttig lärdom, var inte så jävla naiv.

Tjejer som tror de kan ränna runt hos killar hur som helst brukar ofta fundera över varför det är så svårt att hitta bra killar som vill stanna hos dem.

• Snucke

Ja hon var högst troligt otrogen mest hela tiden, den här typen av personlighet hon verkar ha så var hon dig trogen några månader kanske ett halvår i början. det känns mest som hon slösat bort din tid. Inte mycket att sörja över, få bort henne ur huvudet och gå vidare.

• Anonym (Frågvis)

Hon tycker väl att bra sex är viktigt. Kan ge henne rätt där.  

• Anonym (Råtta)
    Anonym (Frågvis) skrev 2023-09-07 14:39:09 följande:

Hon tycker väl att bra sex är viktigt. Kan ge henne rätt där.  

Det har inte med det att göra i dessa fall. Dessa personer behöver tydligen smussla och bedra, för att bli tillfredsställda.
  • Anonym (Frågvis)
    Anonym (Råtta) skrev 2023-09-07 15:12:28 följande:
    Det har inte med det att göra i dessa fall. Dessa personer behöver tydligen smussla och bedra, för att bli tillfredsställda.
    Och det vet du för att?? Är du otrogen själv eller hur menar du?
  • Anonym (japp)
    Anonym (Frågvis) skrev 2023-09-07 15:56:17 följande:
    Hennes handlingar talar för sig själva
  • Anonym (Råtta)
    Anonym (Frågvis) skrev 2023-09-07 15:56:17 följande:
    Nej har aldrig varit och har inga ambitioner att vara det. Men människotypen har jag stött på, och de fortsätter grundlöst så vidare med nästa efter nästa offer. Det märkliga är att de sen ifrågasätter varför ingen vill stanna kvar med dom?
Svar på tråden Har jag blivit bedragen hela tiden?