Har jag blivit bedragen hela tiden?
Hej,
Jag kommer från ett nästan fyra års långt förhållande med en kvinna. Jag lämnade henne då jag inte tyckte att vi kunde prata, hon är en underbar lyssnare men väldigt hemlighetsfull. Jag har aldrig fått träffa hennes kompisar, hon har aldrig visat mig på sociala medier trots att hon innan oss var väldigt aktiv, hon har alltid gömt undan telefonen, messat under täcket och ibland inte varit synlig på snapkartan eller vår familjeapp. I början var hon väldigt sexuell men för ca två års sedan började hon märkbart vilja ha mindre sex.
Efter ett halvår av vårt förhållande skulle hon kolla på netflix med en killkompis, råkade somna i soffan och gick inte att få tag i förrän kl 10 nästa dag. När jag väl fick det så fick jag efter lite dragande reda på att killkompisen drog omkr kl fem på morgonen. Hon sa också att de två planerade åka till hans sommarstuga helgen efter. När jag undrade kring deras relation blev hon arg och sa att jag inte hade någonting med det att göra.
När jag lämnade den här kvinnan så lade hon en vecka efter att jag lämnat henne upp på sociala medier att hon och kille åkt till Portugal. Bilderna på FB var väldigt lika de som hon har på mig från när vi var på samma ställe för tre år sen.
Min förvirring är nu: har jag blivit bedragen hela tiden? Har jag varit flr lättlurad? Jag har inte känt mig svartsjuk under tiden bara tyckt att det var synd att jag inte fått träffa hennes vänner förutom en. Har hon skämts över mig? Är det jag som är boven här?
Och varför har jag så svårt att sluta tänka på det här? Jag har gått ner 9 kg och har ängest dagligen.