• Ganglie

Ni som träffats på jobbet, hur ofta ses ni på jobbet?

Konstig rubrik kanske men ni som träffats på jobbet och fortfarande arbetar på samma jobb, hur ofta går ni förbi varandra eller in till varandra per dag?
    Om relationen inte är officiell på arbetsplatsen (även om de flesta fattar) och om arbetet tillåter förstås. Till exempel när ni har relativt lite att göra?

Är nyfiken för jag är i en sån relation. Vi jobbar på olika avdelningar. Vi har valt att inte berätta om vår relation för vi tycker inte att vårt privatliv är någon annans ensak så länge som det inte påverkar kolleger (vilket det inte gör).
    Vad är liksom "normalt" utan att det blir för uppenbart?

• Svar på tråden Ni som träffats på jobbet, hur ofta ses ni på jobbet?
  • Ensam hemma

Var i en sådan situation i min ungdom. Vi sökte aldrig upp varandra på jobbet om det inte gällde jobbet trots att vårt förhållande så småningom blev officiellt. 

• Ganglie
    Ensam hemma skrev 2023-08-07 11:17:05 följande:

Var i en sådan situation i min ungdom. Vi sökte aldrig upp varandra på jobbet om det inte gällde jobbet trots att vårt förhållande så småningom blev officiellt. 

Aha Cool
  • kaleldenn

Jag träffade min nuvarande på jobbet och vi agerade för det mesta som vanligt och om ingen var där så kunde vi slänga in en liten puss innan vi gick, men bara om ingen såg! Är väl bäst att bara agera kollegor så mycket som möjligt. 

Svar på tråden Ni som träffats på jobbet, hur ofta ses ni på jobbet?