Tycker du att koranbränning ska vara olagligt?
Tycker du att det ska vara olagligt att bränna koranen?
Tycker du att det ska vara olagligt att bränna koranen?
Förbjud koranbränningar, kommer inget gott ur det - det har ju liksom gjorts nu och ingenting blev bättre av det. Detta görs enbart för att provocera, ingen kan inbilla mig nåt annat. För mig är det huliganer och rasister som sysslar med detta och deras anhängare som diggar detta är lika dåliga. Väx upp och gör nån nytta istället
Det är ingen yttrandefrihet att bränna religiösa skrifter. Vi svenskar är naiva när det gäller religion, för många i världen är religionen helig och okränkbar, det borde vi respektera.
Vilken falsk människa Ebba Busch är. Innan valet propagerade Ebba för att polisen skulle skjuta rakt in i folksamlingar som protesterade mot koranbränningar. Nu efter valet, som minister, propagerar Ebba Busch för att det är de som bränner koranen som ska besinna sig.
Vilken falsk människa Ebba Busch är. Innan valet propagerade Ebba för att polisen skulle skjuta rakt in i folksamlingar som protesterade mot koranbränningar. Nu efter valet, som minister, propagerar Ebba Busch för att det är de som bränner koranen som ska besinna sig.
Herregud, det finns folk för allt. Små fyrkantiga, olyckliga, bittra, aggressiva, vidriga människor - där våld och skit sätter guldkant på deras för övrigt meningslösa vardag. Vet inte om jag ska lida med deras meningslösa vardag eller bli förbannad. Men det är sorgligt, för jävla sorgligt.
Fredrik Andersson har fått ta emot hot och hat för det här skämtet.
youtube.com/shorts/PghgFbXTWks