• Trollibollboll

Tolkning av graviditetstest

Hej,  finns det någon som kan hjälpa mig tolka detta graviditetstest det blåa, 

• Svar på tråden Tolkning av graviditetstest
  • Yuppyupp

Jag ser något väldigt svagt! Köp ett test med testa tidigt funktion. Jag tror du kommer plussa. :)

• svansmamman
    Trollibollboll skrev 2023-07-08 09:09:40 följande:
    Tolkning av graviditetstest

Hej,  finns det någon som kan hjälpa mig tolka detta graviditetstest det blåa,  //

Vad är det för test? Det ser nämligen precis ut som cbs ägglossningstest, som mer eller mindre alltid ger någon form av streck. 
  • Trollibollboll

#svanmamman Det är ett clearblue graviditets test och ett ägglossningstest clearblue,  :) man ser ett jätte svagt sträck nästan så jag tror jag inbillar mig 🤦🏽?♀️ 
    #yuppyupp - ska köpa mig ett digitalt imorgon tänker jag , 

Men när jag satte in clearblues graviditets sticka i min ägglossning advance så blinkade den med en smiley efter jag hade gjort graviditets testen och det känns med konstigt , 

• svansmamman
    Trollibollboll skrev 2023-07-08 20:22:42 följande:

#svanmamman Det är ett clearblue graviditets test och ett ägglossningstest clearblue,  :) man ser ett jätte svagt sträck nästan så jag tror jag inbillar mig 🤦🏽?♀️ 
    #yuppyupp - ska köpa mig ett digitalt imorgon tänker jag , 

Men när jag satte in clearblues graviditets sticka i min ägglossning advance så blinkade den med en smiley efter jag hade gjort graviditets testen och det känns med konstigt , 

Okej. Ja vilken sorts gravtest det är är relevant. De digitala med veckor ger exempelvis alltid streck även om det är negativt. Vet inte om jag någonsin sett det förut nämligen, och då har jag ändå hängt rätt mycket här. 🙈☺️
  • Trollibollboll

Ah okej:) det är sånt paket med 20 ägglossningstest samt 4 graviditets test, från clearblue,  stickor då

Svar på tråden Tolkning av graviditetstest