Inlägg från: Anonym (Vivi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vivi)

Tagen på bar gärning vid otroget?

Anonym (M2) skrev 2023-06-16 07:42:57 följande:
    Fast det var ju inte du som blev tagen på bar gärning, det var ju han du knullade. Varför kallar du det du gör för otrohet när det inte är det?
    Anonym (M2) skrev 2023-06-16 07:42:57 följande:
    Fast det var ju inte du som blev tagen på bar gärning, det var ju han du knullade. Varför kallar du det du gör för otrohet när det inte är det?

Mycket märklig fråga - deras sexstund innehåller ju en dimension av otrohet 
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (dv fästman+bästis) skrev 2023-06-16 09:13:46 följande:

Lite offtopic men vad vulgära kvinnor blivit. Ja jag är en själv men det fan så man blir äcklad faktiskt. Bli påsatt av någon och "lite pinsamt men lät han göra klart" framför hans fru osv osv. Är det bara jag eller låter inte det där rent sociopatiskt? Eller som hyttgrejen ligga med två andra män framför mannen och tvinga honom att vänta? Fkn misshandel psykopati ärligt talat.

Om ni hade en jäkla aning om hur det där känns för partnern...så hade inte det spelat nån roll för ni är en bunt sociopater.

Vad är problemet med att som kvinna vara rättfram, ta för sig och njuta av det sköna livet kan erbjuda?

Ska bara männen få det menar du?
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Mm) skrev 2023-06-16 14:27:24 följande:
    Du kan ge fan i att tala om för mig vad jag tycker har betydelse också, dina svar ger ju inget svar på vad jag undrade du vet väl inte vad hon tänkte med det hon skrev? Jag frågade henne, inte dig!
    En sådan liten solstråle du är! Solig
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Mm) skrev 2023-06-16 15:20:38 följande:
    Ja, det var dumt av mig. Jag kanske kunde ha uttryckt mig bättre.
    Det blir trevligare för alla!
Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?