Inlägg från: Anonym (likadan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (likadan)

Min man och hans kollega

jag tror jag är i samma situation! fast som din man.
    Vill dock påpeka att jag inte har en aning om vilka eventuella intentioner eller känslor din man har.
    Jag har en kollega som jag har bra kontakt med. Vi har kontakt via snapchat nästan dagligen. Hon är öppen och kan komma till mig för att söka stöd både i arbete och privat.
    Det finns inget flirtande och har absolut inte varit några intima situationer. Men visst jag skulle kunna klassa henne som ett span däremot finns det nog väldigt liten risk att det skulle vara mer än så.
    Min fru är medveten om att vi har kontakt även om hon ej vet ngr detaljer.
    Kanske är det lika för din man helt enkelt en bra vän och kollega?

• Anonym (likadan)
    Anonym (Pfft) skrev 2023-06-04 22:07:30 följande:
    Så du har kontakt med en kvinna som du skulle vara intresserad av, även om er kontakt i nuläget inte är flirtig, och du döljer detaljer om detta för din fru.... Och samtidigt vill du spela ner både din och ts situation genom att kalla dessa kvinnor för "bra vän och kollega"....? Särskilt när ts man redan har erkänt att det finns något mellan dem, även om de aldrig agerat på det...? Asså snälla...

Om du tycker att det är så oskyldigt det du håller på med (och du vet nog att det inte alls är så oskyldigt!) så borde du kunna vara 100 % ärlig mot din fru också.
    Precis det jag är ärlig alltså. Sedan kanske inte alla detaljer som andra delat i förtroende förmedlas.
    Sätt inte dig själv på ngn pedistal bra för att man tycker att ngn är attraktiv eller ser bra ut innebär inte det att man tvunget vill ha sex med vederbörande!
Svar på tråden Min man och hans kollega