Inlägg från: Anonym (Man och make) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man och make)

Fontänorgasm

Måste erkänna att det var en lite häftig upplevelse när min fru fick fontän första gången. 

Många män fascineras nog av att det är nåt som de kan identifiera sig med, även om det nog egentligen har väldigt lite att likna med manlig utlösning som är nåt helt annat.

Jag är ju man och vet ju inte men det jag läst är att flera kvinnor berättar att - Jo fontän är både njutningsfullt och trevligt men ska inte jämföras med andra orgasmer. Det är trevligt alltihop men på olika sätt verkar det som.
    Ni som har egna erfarenheter får gärna del med er till oss nyfikna.

Men trots allt - jag tycker det är läckert när det sprutar för det gör det verkligen och ligger hon på rygg blir det helt klart som en fontän!! Utan överdrift sprutar det rakt upp pulserande, och blir vääääldigt blött...

• Anonym (Man och make)
    RaYzLeR skrev 2023-06-02 17:50:15 följande:

Fontänorgasm innebär helt enkelt att kvinnan kissar på sig. Vätskan består mestadels av urin.

Jag har blivit duschad rakt i ansiktet av fontän och visst är det nog lite lite urin i det men jag skulle vilja påstå att det består inte alls som du skriver av mestadels urin!!
  • Anonym (Man och make)
    Stämmer den "vetenskapliga studier" med verkligheten så har jag druckit urin... oplanerat. 
    Inte visste jag att jag har testat wet...
    Det smakade och luktade mycket svagt av urin.

Jag tvivlar inte på att det du hänvisar till är nån sämre källa än andra studier men märkligt onekligen att det inte gjorts fler studier om detta!! 
  • Anonym (Man och make)
    New Dawn skrev 2023-06-02 19:33:05 följande:
    Självklart har du druckit urin, vad annars? men urin bildas snabbare under sex, det har man sett vid MRT av flera par som haft sex i kameran.
    Urin luktar verkligen inte alltid, tex om du druckit mycket, eller efter sex. Eller om du fått väldigt mycket dropp på sjukhus. Smakar troligen inte mycket då heller. 

Om du inte var nöjd med förra referensen kommer originalet här. 

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/
    Tack för förtydligande.

Jag är inte skraj och äcklad av wet-sex så inget bekymmer. Lite kinky är det iallafall. Och alltså lite oväntat att det blev wet sex den gångenGlad

Och jag kan ju berätta då att det smakade mycket mycket svagt urin. Väldigt sexigt var det hur som helst att känna att hon okontrollerat fullständigt gav sig hän och njöt
Svar på tråden Fontänorgasm