• Anonym (Kuksprut)

Fontänorgasm

Hur vanligt är det egentligen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fontänorgasm
  • Anonym (Kuksprut)

Jag har legat med ett 30-tal kvinnor varav två fått fontäner. Den första var ett ONS för många år sen, den andra min nuvarande partner.

Tycker inget särskilt om det, men är glad att det liksom inte händer oftare då det blir så blött. Tänder inte särskilt på det och får ingen särskild bekräftelse av det. Mest har det känts lite konstigt, framför allt med engångsligget minns jag.

• RaYzLeR

Fontänorgasm innebär helt enkelt att kvinnan kissar på sig. Vätskan består mestadels av urin.

• Anonym (Man och make)

Måste erkänna att det var en lite häftig upplevelse när min fru fick fontän första gången. 

Många män fascineras nog av att det är nåt som de kan identifiera sig med, även om det nog egentligen har väldigt lite att likna med manlig utlösning som är nåt helt annat.

Jag är ju man och vet ju inte men det jag läst är att flera kvinnor berättar att - Jo fontän är både njutningsfullt och trevligt men ska inte jämföras med andra orgasmer. Det är trevligt alltihop men på olika sätt verkar det som.
    Ni som har egna erfarenheter får gärna del med er till oss nyfikna.

Men trots allt - jag tycker det är läckert när det sprutar för det gör det verkligen och ligger hon på rygg blir det helt klart som en fontän!! Utan överdrift sprutar det rakt upp pulserande, och blir vääääldigt blött...

• Anonym (M)

Varför vill man ha de?!

• Anonym (Man och make)
    RaYzLeR skrev 2023-06-02 17:50:15 följande:

Fontänorgasm innebär helt enkelt att kvinnan kissar på sig. Vätskan består mestadels av urin.

Jag har blivit duschad rakt i ansiktet av fontän och visst är det nog lite lite urin i det men jag skulle vilja påstå att det består inte alls som du skriver av mestadels urin!!
  • Anonym (Kuksprut)
    Anonym (M) skrev 2023-06-02 17:51:27 följande:

Varför vill man ha de?!

Vill ha och vill ha? som man har jag inte bett om det, det har kommit som en överraskning. Och min tjej minns jag själv blev rätt så överrumplad när det hände.
  • Anonym (Man)

Jag har haft sex med runt 50 kvinnor och jag vet bara att en av dom fick fontänorgasm. Antingen är det ovanligt, speciellt vid ett ons, eller så är jag kass mellan lakanen ;)

• Anonym (Man och make)
    Stämmer den "vetenskapliga studier" med verkligheten så har jag druckit urin... oplanerat. 
    Inte visste jag att jag har testat wet...
    Det smakade och luktade mycket svagt av urin.

Jag tvivlar inte på att det du hänvisar till är nån sämre källa än andra studier men märkligt onekligen att det inte gjorts fler studier om detta!! 
  • RaYzLeR
    Anonym (Man och make) skrev 2023-06-02 18:09:42 följande:
    Stämmer den "vetenskapliga studier" med verkligheten så har jag druckit urin... oplanerat. 
    Inte visste jag att jag har testat wet...
    Det smakade och luktade mycket svagt av urin.

Jag tvivlar inte på att det du hänvisar till är nån sämre källa än andra studier men märkligt onekligen att det inte gjorts fler studier om detta!! 
    Jag vet inte, men jag googlade och fick upp flera länkar som påstod att fontänorgasmer mestadels bestod av urin.
Svar på tråden Fontänorgasm