Olivia91 skrev 2023-05-29 16:30:27 följande:
Hahaha men åh nej, har du fått någon annan craving?Jag har mått piss och kännt mig instängd i min egen kropp pågrund av de hemska illamåendet, men fick idag utskrivet lergiga samt satt armband mot Illamående och har nu kunnat äta min första måltid på 5 dagar!! ❤️ Annars så flyter de på haft en hel del smärtsamma menssmärtor som ja hade innan med men nu mkt värre å mer ihållande , inatt höll de nog i sig i 20 min, men ja de ska väl inte va lätt för oss kvinnor😂 tränar du och så Nu? eller är ute och promenerar ?😊
Nä det har jag inte haha! men kunde dricka kaffe idag.. idag har jag knappt känt av nå symtom.. minns att det kom å gick förra grav också men det e så jobbigt för då funderar man om det gått åt skogen å om man inbillat sig att man mått illa förut..
gud så jobbigt ☹️ låter fruktansvärt! men skönt att lergiga hjälper så du får i dig mat😄❤️
jag promenerar mest nu, men gillar pilates å yoga så ska försöka börja med det igen. Varit lite feg efter återföringen 😆 vet att det inte e nån fara med å träna men ändå.. tränar du? ☺️