Anonym (Chris Manny) skrev 2023-04-18 14:59:50 följande:
Om jag ser det objektivt och rent utifrån utan att du tar illa upp så ser det för mig ut som att du är inloggad hela tiden. Och att du kanske tar saker härinne lite allvarligare än de flesta. Har också fått skit här och jag blev sur 5 minuter sen drog jag ut med scootern och vips var det glömt. Så tror jag många fungerar. Menar inte att det är något fel på ditt sätt mer att det periodvis verkar bli jobbigt för dig. Forum kan vara både kul och givande men lite hård hud kan vara bra.
Ja, jag förstår dig. Skumläser lite i tråden, nu är alla anonyma men tycks ge en fingervisning vem som då lagt ut mailen om det skett. Men verkligen jobbigt speciellt om du i Mail liksom jag öppnar upp och ger av dig själv.
Ja, det vet jag att jag funderade över. Att du var arg, skrev mindre smickrande saker om dem och inte hade kontakt med dem, och sedan skriver du att mannen är din vän. Men man skall inte förstå allt här i livet. Huvudsaken är att du mår bra av dina beslut.Visst kan FL diskussioner vara en inkörsport till kontakter även utanför internet. Och du verkar vara en människa med stark personlighet som är mycket insatt i många ämnen. Får jag gissa så kan det vara så att du framstår som väldigt påläst om vissa saker såsom du ger intryck av här. Och att människor blir lite osäkra?
Förstår att det är obegripligt, jag kan bara förklara hur det kändes just då, inte hur det känns nu eller kommer att kännas senare. Internetkontakter och onlinevänner är inte som vanliga bekanta och fysiska vänner, men det passar mig och mitt liv att ha även Internetkontakter och onlinevänner.
Hård hud kommer jag aldrig få, då hade den växt ut redan. Jag är absolut inloggad väldigt mycket, men det är inte samma sak som att Familjeliv är viktigt för mig. Jag är tvärtom rätt arg på Familjeliv. Men socialt liv är viktigt för mig och just nu har jag för lite av det. Jag uppskattar att du berättar hur du uppfattar mig och kan känna igen mig i beskrivningen. Jag får göra något radikalt.
Jag får skaffa scooter. Harder. Faster. När vi ändå är inne på nostalgi. 🙂