Anonym (Chris Manny) skrev 2023-04-18 13:54:16 följande:
Jag skulle inte tolka det riktigt så och då har jag långa pauser från FL så jag har förmodligen missat en del.
På ett forum får man mothugg så är det bara. Där tycks du dra igång mycket där förmodligen de flesta andra bara släppt det och gått vidare. Att personer drivit är såklart inte okej men jag kan förstå lite varför du gjort det. Trolltrådar om en persons inlägg är såklart inte okej. Men jag tror du kanske tar saker lite för personligt. Men vad säger du har Kaffedraken lämnat? Jag hoppas han hittat sin drömkvinna nu. Kan bara beundra honom på något sätt och det vore välförtjänt.
Ang din vän som jag antar är samma som du skrev om för någon vecka sedan att du brutit med och att han delat era konversationer-vilket är väldigt lågt. Men då var versionen vad jag kan minnas (börjar bli gammal) en helt annan. Du hade brutit med honom och exet? Och du var upprörd att ha blivit varnad för personen av någon? (Minnet är kort men bra).
Irrelevant egentligen men dina versioner ändras lite (åtminstone för mig som inte läser så ofta men funderade ett slag över vilka det var). Jag tror och det skriver jag i all välmening att du ofta skriver lite i affekt vilket gör att historien ändras kanske då utefter humör? Jag läste även att du skrivit att du blivit uthängd på Dumpen vilket är extremt lågt även på FL och inte okej mot någon.
Kanske är en FL paus något du behöver och det menar jag för din själfrids skull. Alla kan bli arga på FL ett tag, men just nu tror jag folk är lite som skolbarn, att det är roligt att retas med den som går i affekt helt enkelt?mina 2 cent för vad det kan vara värt.
Hej. Jag har ingen "version" som ändras. Den "version" du tillskriver mig är vad konton i den här tråden skrivit.
www.familjeliv.se/forum/thread/82335759-har-du-ett-behov-av-att-trycka-ner-andra-for-att-kanna-dig-battre-sjalv
Vad jag har är en manlig vän som en av Familjelivs stjärnor varit kära i. Vad jag vet har han inte delat mina mail. Däremot, när någon skrev att de mail som delats måste ha innehållit något snaskigt och inte vardagligt tänkte jag på mailen som skickats mellan mig och kvinnan, situationen jag skriver om i denna tråd
www.familjeliv.se/forum/thread/82313580-har-du-blivit-catfishad-nagon-gang
Eftersom du tillskriver mig saker så repeterar jag detta även i denna tråd.
För att uttrycka mig som ett av de konton som var aktiva i den första länken så är det "knappast mitt fel" om folk väljer att uppföra sig som skolbarn.
Jag har fortfarande inte blivit uthängd på Dumpen. Däremot har ett konto här påstått att jag blivit uthängd på Dumpen, vilket är förtal. Samma konto engagerar sig mot förtal här
www.familjeliv.se/forum/thread/82335063-mitt-ex-varnar-for-mig-vad-ska-jag-gora
Jag har kontakt med dem jag vill ha kontakt med här och sedan brukar jag svara dem som påstår saker om mig. Men som Tukt skriver så krävs det en hel del tid och energi för att läsa alla dessa trådar. Lättare att lyssna på ryktena, antar jag.