Anonym (Förståelse) skrev 2023-04-15 12:01:30 följande:
Jag och flera andra på forumet har varit med om samma sak, att vissa kan komma med rena personangrepp och en anmälan mot dessa har ingen verkan, medan det för andra räcker med att ge svar på tal eller påtala andra medlemmars felaktiga beteenden, för att åka på 24h. Det är inte konspirationsteoretiskt och jag föreslår att du läser tråden "Trött på Familjeliv" som postades för några dagar sedan så kan du se detta i svaren (även mod. deltar i tråden).
Jag är väldigt medveten om att det finns människor här som anser sig vara offer för orättvis och dålig behandling, att det finns en konspirationer mot dem både från FL, samhället i stort och delar av samhället. Det är ett otroligt vanligt gnälltema.
"Jag och flera andra". Bara för att någon tycker något blir det inte automatiskt en sanning. Inte heller av att flera personer tycker samma saker tillsammans.
"Svar på tal" - alltså någon bemöter vad den själv tycker är ett personangrepp med ett personangrepp. Inte alls konstigt att inlägg ryker då eftersom någon anmäler dessa personangrepp som personangrepp. Varför ska jag läsa en särskild tråd där tyckare tycker? Så ser väl ungefär alla trådar ut.
Ge mig ett exempel på ett personangrepp som du anser någon har "kommit undan med."