Kompisens pappa, vilken soppa det blev...
Meeeeen guuuud människa!! Ta dig samman! Vilket magplask detta kommer bli för dig när verkligheten hinner ikapp.
Meeeeen guuuud människa!! Ta dig samman! Vilket magplask detta kommer bli för dig när verkligheten hinner ikapp.
Nu har vi setts och pratat, och det var inte alls så att han vill sluta ses utan bara att vi inte skulle ses nu när det var så mycket att reda ut. Han har även bett exfrun att inte ringa mig mer, utan att de ska lösa det dom två.
Till råga på allt har det blivit stökigt med hans äldsta barn så han har mycket att tänka på.
Han var så gullig och fin och var tydligt med att han ville ha pausen just för att allt detta inte skulle påverka oss och vår relation negativt. Vi sa att vi skulle ses/höras efter Påsk igen och se då om saker lugnat sig. han bad också om ursäkt för SMS:et.
Jag har läst i tråden men inte riktigt uppfattat när du (TS) och din man separerade? Jag tror deg kan vara klokt att du backar nu, för DIN egen vinning i slutändan. Din nya kärlek skickar ett sms till dig och vill ha en paus, vilket är lite fegt enligt mig. Smsa om sånna saker är inte att rekommendera alls, du lämnas som ett frågetecken och får inte ställa dina frågor.
Han har säkert det rörigt som tusan nu med så låt det vila en stund. Fokusera på dig och barnen.
Maila eller smsa INTE hans ex... Hon är för knäckt av allt och du kan inte ta på dig att vara hennes psykolog i detta. Inte din uppgift.
Med tiden löser sig allt detta, antingen blir det ni när tiden är rätt eller så hittar du nån annan så småningom. Men det är viktigt att man hittar sig själv med.
Bara mina tankar och alla tycker såklart olika. Gör dig själv lycklig först o främst.
Men ni har barn varannan vecka, synkat med varandra. Varför kan ni inte ses innan påsk? Och varför är du så ledsen, lägger du hans ex reaktion mot dig på honom? Är det så här ni startar ert liv tillsamman? Det känns väldigt kladdigt alltihop och inte alls lovande, sorry. Typiskt sånt som händer när man hoppar mellan relationer och inte ger sig tid att avsluta ordentligt.
Sådana här män brukar ha fler järn i elden. Jag skulle akta mig väldigt noga. Been there done that
TS, verkar som att många här inne är avundsjuka på dig och därför bara skriver massa skit. Vi är nog många som innerst inne känner att vi skulle vilja bryta upp och träffa någon ny och bli passionerat förälskad.
Du låter som en klok kvinna, men att du behöver någon att prata med. När man var ung och kär så pratade man ju hur mycket som helst med sina kompisar om allt. Jag tycker du ska överväga att öppna upp dig för någon kompis så du kan få stöttning och råd från någon som känner dig och som vill dig väl.
Jag tror inte alls folk som skriver är avundsjuka utan att man som utomstående ser det från flera håll. Här är många människor berörda, inklusive barn. Att mannen vill ta ansvar för sin tidigare familj, sina barn och exfru som uppenbarligen inte mår bra tyder på att han är mer mogen och ansvarsfull än vad ts är. Det enda rätta nu är att göra som mannen ber om. Ta det lugnt, låt saker lugna ner sig, ta hand om era barn. Var lite vuxen helt enkelt. Undrar om detta ens är sant eller om ts berättar en saga för oss. Mitt livs novell.