Vasektomi
Jag står på kö för en vasektomi till hösten och är lite nyfiken.
Ni som har gjort de, hur va de när ni satt där och väntade på er tur? Var det som att sitta på "The green mile"? Undrar mest vad man ska förvänta sig.
Hur gick operationen? Var du vaken eller sövd?
Hur hade ni det efteråt? Tänker fysiskt med smärta och obehag och hur länge hängde de i? Likaså fick ni några perioder efteråt där ni ångrade ert ingrepp?
Hur känner ni idag?
Hur är ert sexliv?
Påverkas ni av ert ingrepp?
Bara ös på med era erfarenheter.
Går på 10-15min, låg och pratade med läkaren då det visade sig att vi hade gemensam bekant, luktade lite bränt en stund när de brände ändarna för att förhindra sammanväxning.
Som tidigare svarande sagt, som efter en pungsmäll när akuta smärtan lagt sig, den där molande värken då man vill hålla upp och avlasta pungen, vårda den ömt och gå lite bredbent , men inte ont.
Som azx skriver blir du varse hur mkt pungen fjädrar och gungar när du går så tighta kalsonger med stadigt pungstöd är min rekommendation.
Idag/sexliv, en sån frihet! Är gift, så det blev bättre då jag hann bli avtänd och slaknade när man skulle försöka öppna kondomförpackning med kladdiga fingrar. Frun var en hormonbomb redan utan p-medel så det gick bort. Nu är det bara att köra på