Inlägg från: Anonym (jag är hon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag är hon)

Min man sextar men en annan

Hej, jag beklagar din mans beteende. Tyvärr är detta väldigt vanligt förekommande i min efterfarenhet. Jag är just nu själv den tjejen som sextar med en tagen man. I hans fall får han inte det han behöver av sin partner, och söker spänningen på nytt efter ca lika många år som du och din man varit tillsammans. Med detta sagt är beteendet inte rättfärdigat. Vill du ha min sida av saken är jag öppen för diskussion.

• Anonym (jag är hon)
    Anonym (drömma sig bort) skrev 2023-03-09 19:41:02 följande:
    Håller med om att verkar väldigt vanligt numera när allt finns inom räckhåll i mobilen och kan passera ganska obemärkt.

Delar du bara sexfantasier och tankar med din chatt eller finns det känslor och annat ni delar? Har du gått vidare till träff med någon sexchatt eller velat detta?
    Ja dessvärre, och jag tror många kvinnor resonerar som jag i detta fall, man ser bara kortsiktigt och ansvarar för sig själv och inte partnerns känslor om det kommer fram...

Jag tror för tillfället att det bara gäller sexuella fantasier, och inga känslor. Men desto mer vi skriver, desto mer osäker blir jag på om känslor är inblandat. Vi arbetar på samma arbetsplats, och träffas därför på jobbet. Utöver det har vi träffats privat och bara kramats och kollat film. Mitt samvete klarar inte av att ta det steget längre, även om han gärna vill det...
  • Anonym (jag är hon)
    Anonym (A) skrev 2023-03-09 21:42:04 följande:
    Tack, vad fint att få din infallsvinkel med. Jag har också varit du.. Men slutade när jag fick veta att han var gift. Hittade honom på en site för att träffa folk till tex trekant. Mitt samvete pallade inte tänka på hans fru och deras barn. Tänker på hur min man skulle reagerat om situationen var omvänd och vet rätt säkert han verkligen skulle blivit jätteledsen.. vilket gör mig ledsen att han ändå väljer att göra det själv mot mig.
    Nej mitt samvete börjar också ta stryk helt ärligt... Även om det inte är jag som ansvarar för hans relation till sin partner, kan jag naturligtvis känna mig delaktig i ett ev. lidande för henne...
Svar på tråden Min man sextar men en annan