Drömkvinna/man hur ser din ut?
Finska statsministern är så fin!
Man kan se att hon har fin figur synliga nyckelben och höftben.
//
Finska statsministern är så fin!
Man kan se att hon har fin figur synliga nyckelben och höftben.
//
@något hitåt. Äsch vem bryr sig du får väl tycka vad du vill eller hur.
@man534 Underbart äntligen någon mer konkret samt det egentligen viktigaste, personlighet! Du blev kvällens vinnare 🥇 pris kommer med posten 👌
@långt hår. Var grävde du fram det där bara googla eller? Är det på en och samma karl eller är det dussintal? Vågar inte titta 🙈🤪
Drömkvinnan är mörkhårig, har fylliga lår och bak. Hon är nöjd med sin kropp.
När hon står lite med benen isär ser man fittans läppar hänga ner, både framifrån och bakifrån.
Brösten är ganska fylliga men kan gärna hänga lite.
Hon har blivit lite mogen i sin kropp och är i medelåldern.
När hon står på knä och lutar sig framåt är fittans läppar lite isär.
Brösten och magen ner.
Detta gör mig riktigt kåt.
Hon ska sedan vara lite bestämd och ha gott självförtroende. Hon vill ha sex ofta och onanerar gärna när jag ser. Hon tycker om se mig onanera.
Hon tycker om att visa sig och är ofta utan trosor.
Man: vit, lång, minst 185 cm, blå ögon. Hårfärg spelar ingen större roll, så länge det är en färg som passar honom, men gärna ljus. Muskulös tränad kropp, men inte överdrivet som en body builder. Gärna tatueringar. Inte tomteskägg, gärna lite stubb bara. Vackert ansikte som ser tilltalande ut, dvs inte krokig/stor näsa eller grisnäsa, inte se skev ut eller sne. Ingen rövhaka.
Kvinna: vit, längd spelar ingen större roll, blå ögon och gärna blond. Normalviktig, inte se ut som ett benrangel och heller inte vara mullig/tjock. Vara normalviktig, men hellre på den nedre gränsen av normalviktig än den övre. Inte ha feta ben, ha relativt stora bröst samt platt mage och en härlig rumpa. Tatueringar spelar ingen större roll. Vackert ansikte, ansiktet är viktigare hos båda könen än kroppen. Inte en stor krokig näsa eller grisnäsa, inte se skev ut eller sne. Ingen rövhaka. Fylliga, stora läppar.
Också smal så har inga rättigheter säga ett ord, dock bara runt midjan med figur timglas mer fit vältränad åt det hållet. Däremot om några nyckelben höfter sticker ut parallellt, tyder det på minskad muskelmassa fett så varningsklockor ringer om att personen inte kan må så bra alt stress osv. Statsministern är söt har jag sagt och inte sagt något nedlåtande om varken de som är smala/överviktiga alla ser olika ut, vad jag menade till dig Kalle var att det syns tydligt att hon rasat i vikt är extremt avmagrad på senaste om du jämför något år tillbaka. Du blev istället passiv aggressiv tog det personligt gick i försvarsställning.
@hej Pelle! Tack för info då har du erfarenhet av denne person Kalle sedan tidigare med andra ord.
@bisexuell tjej. Förlåt får blind detta vis då FL inte tillåter citera som vanligt via telen. Det har du helt korrekt i och bör respekteras att alla har olika smaker.
@bisexuell tjej. Förlåt får blind detta vis då FL inte tillåter citera som vanligt via telen. Det har du helt korrekt i och bör respekteras att alla har olika smaker.
Den som tummar ner har du mod stå upp för vem du är? Anser du inte att alla får tycka olika i min egen tråd!
Lyi du satte pricken över iet helt korrekt det beror på iPhone Apple helsike, ibland funkar det precis som vanligt att citera men 99% av alla gånger funkar inget. Varken gilla, ogilla, anmäla, citattecken blir något helt annat tex miljoner frågetecken byts ut. Inget med IPhone på FL funkar. Provade låna sonens Samsung inga problem alls uppstår då. Tack snälla du för din reflektion kring det 🌺 tagits upp i andra trådar och ingen har kunnat säga mer utförligt kring mystiken som vad du gjorde.
Glad å andras vägnar läser att flera hittat alt redan lever med sin drömpartner, delad glädje dubbel glädje 🤗 Orsaken till att jag gjorde tråden från början är mindre relevant men var för att några satt och hade debatt kring ämnet, det blev väldigt stor fokus på både yta personlighet. En tyckte ingen behövde personlighet så länge personen ser bra ut för man ligger inte med personligheten, medans andra ansåg personligheten förvandla en ful till snygg. Fick ingen syl i vädret för det var som sagt från en lugn diskussion som övergick till ett hett ämne några kände sig stampade på tårna. Vad tycker ni är viktigast? Yta, personlighet eller gärna båda? Röstar på båda och bara en bonus om personen ser ut att ta hand om sig själv.
Malin-Tina 😂