Inlägg från: Carolatom07 |Visa alla inlägg
  • Carolatom07

Drömkvinna/man hur ser din ut?

En kvinna med stark personlighet, som visar sig i hennes utstrålning. En kvinna som är på min nivå mentalt och som man kan prata lätt med om allt.

Hon ska gärna vara speciell och har inget emot om hon är lite excentrisk.

Hon ska inte ha gjort några ingrepp på kroppen, som t.ex bröstförstoring, fillers i läpparna eller ingrepp i andra kroppsdelar. Hon ska ha en naturlig snygghet och får gärna vara söt.

Lite övervikt gör inget, så länge det bara rör sig om att hon är lite "lönnfet"

• Carolatom07
    Anonym (Iyi) skrev 2023-03-02 19:48:14 följande:
    Så en blandning av olika porrskådisar och en personlighet som Malin i Saltkråkan? Malin har ju inte så mycket personlighet alls. Hon bara förmanar, tom låter som en mamma mot sin egen far. Hade hon varit en riktig person så hade hon förstås haft personlighet, men i hennes roll så är hennes enda drag förmaningar och ta hand om hemmet.
    Med lite Tina i får du en hushållerska som är bättre på matlagning än Malin troligtvis är, samt blandar in lite humor och utstrålning i den väldigt platta Malin.

Hur ska Malin-Tina klara av att städa hemmet med Milenas jättekassar på flera kg styck?
    Malin i Saltkråkan har mer personlighet än vad många kvinnor idag har. På den tiden hade skådisarna mer av personligt uttryck och äkthet, vilket jag tycker hon som spelar Malin har. "Förmanar och låter som en mamma" håller jag med om, men hon ska föreställa att vara en omtänksam och snäll person.

• Carolatom07
    Anonym (Iyi) skrev 2023-03-13 08:20:47 följande:
    Menar du att Malin har mer personlighet än kvinnor generellt har idag eller än skådisar har generellt idag?

Vore ju trist om en platt skådis har mer personlighet än en verklighetens kvinna. Det kan väl inte ens du tro att så skulle vara fallet?

Så om man är en snäll person så förmanar man och låter som en mamma? Frågan är om man inte skulle tycka att det vore hemskt jobbigt att få en mamma till partner. Eller är det vad många män egentligen drömmer om?
    Malin i saltkråkan är en varm, go och omtänksam personlighet, och jag kan nog lova att en kvinna som hon skulle bli populär även i dagsläget. Jag jämför främst med kvinnor som går med näsan i vädret och har en sorts von oben-attityd, som mest bara tänker på sig själv och har dåligt med empati.

• Carolatom07
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-03-13 13:19:30 följande:
    Som Pelle säger: Var ljuv!
    Och det är Malin tycker jag. Solig
    Det jag också gillar med Malin är att hon, trots att hon är en varm och omtänksam personlighet, sätter klara gränser när karlarna försöker få till det med henne. Gillar också Pelle starkt när han sätter en av "friarna" på plats när de sitter på bergshällen vid havet. Och att hon är så omtänksam mot sin far.(Melker).

Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?