Inlägg från: Aurora Borrealis |Visa alla inlägg
  • Aurora Borrealis

Hur är dina drömmars man?

Ja! Tack att du skrev! Tycker mig konstatera om att när en man skrev lika utförligt, noggrant om hur kvinnor ska vara enligt honom så konstaterar vissa andra män som svarat i hans tråd att "man måste få ha preferenser". När en kvinna däremot skriver lika utförligt om hur hon vill att drömmannen ska vara så gapas det "puh, sicka krav - jag blir utmattad av att läsa dem!" och "sänk kraven". Bra att du gör som mannen i hans tråd - skriv dina preferenser!

Självklart går det att finna när man vet exakt vad man vill ha och exakt vad man inte vill ha. Oftast dock när man minst anar det och har släppt taget om letandet.

• Aurora Borrealis
    Anonym (Suck) skrev 2023-02-26 19:47:54 följande:
    Eftersom du inte vågar tilltala mig direkt så kan jag lägga till att jag är kvinna så du behöver inte dra manskortet.
    Jag pratar om en tråd där en man berättar för kvinnor hur kvinnor ska vara enligt honom. Konstigt att inte en endaste av kommentarerna i hans tråd lyder "sänk kraven!" Det tas på något vis för givet både av vissa män och vissa kvinnor att kvinnor automatskt ska lyssna på vad mannen gillar och dansa efter hans pipa efter vad han rådar gilla än när en kvinna berättar vad hon gillar och hur hon vill att män ska vara.
Svar på tråden Hur är dina drömmars man?