Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Hur är dina drömmars man?

Herregud, jag blir matt bara av att läsa ens en bråkdel. Kräsen eller??

• Anonym (Suck)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-02-26 17:27:01 följande:
    Ja, jag skulle säga att jag är extremt kräsen. Det krävs en hel del för att kunna konkurrera med lugnet, friden och bekvämligheten jag upplever som singel. 

Av vilken anledning blir du matt av mina preferenser? De påverkar ju ingen annan än mig själv. 
    Jag håller också hög standard för att bryta singellivet men inte sjutton har jag en kravlista som är en smärre roman för det. Mycket av det som finns på listan är sånt man upptäcker med tiden eller som man utvecklar tillsammans och jag tror inte du kommer att hitta någon om han ska uppfylla allting, eller ens det mesta.

Av vilken anledning? Om du hade förväntat dig att någon skulle läsa allt det där så påverkar det oss som kommer till tråden. Jag glömde till och med bort att det fanns en frågeställning.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-02-26 17:52:27 följande:
    Jag beskriver min dröm-man. Jag förstår att en sån man inte existerar. Men det gör mig inget. Jag är som sagt väldigt tillfreds med singellivet. Det kommer att krävas näst intill ett mirakel för att jag skulle överge singellivet. 

Jag kräver inte att någon ska leva upp till mina krav. Jag gnäller inte över att inga män lever upp till mina krav heller. Däremot är jag en dagdrömmare och lever gärna i fantasiernas värld då och då och det är definitivt en av anledningarna till att jag trivs väldigt bra helt själv. 
    Men, är det inte så att det vore trevligt med en som kan finnas på riktigt istället för att sätta upp omöjliga krav?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-02-26 18:01:34 följande:
    Helt ärligt, nej. Been there, done that. 
    Ok, men då är det lika bra du bestämmer dig för att du kommer att vara ensam resten av livet, inga mirakler heller.
  • Anonym (Suck)
    Aurora Borrealis skrev 2023-02-26 18:45:32 följande:

Ja! Tack att du skrev! Tycker mig konstatera om att när en man skrev lika utförligt, noggrant om hur kvinnor ska vara enligt honom så konstaterar vissa andra män som svarat i hans tråd att "man måste få ha preferenser". När en kvinna däremot skriver lika utförligt om hur hon vill att drömmannen ska vara så gapas det "puh, sicka krav - jag blir utmattad av att läsa dem!" och "sänk kraven". Bra att du gör som mannen i hans tråd - skriv dina preferenser!

Självklart går det att finna när man vet exakt vad man vill ha och exakt vad man inte vill ha. Oftast dock när man minst anar det och har släppt taget om letandet.

Eftersom du inte vågar tilltala mig direkt så kan jag lägga till att jag är kvinna så du behöver inte dra manskortet.
Svar på tråden Hur är dina drömmars man?