Tycker du att mannen ska ta första steget?
Anonym (Mono) skrev 2023-02-22 11:39:29 följande:
Jag vet inte om jag nån störning, har inte fått nån diagnos i alla fall. Jag mår dåligt just nu, och mycket beror på låg självkänsla och dåligt självförtroende. Jag skrev tidigare om hur jag blev av med oskulden först vid 35, tror sånt sätter sina spår.Jag är försiktig av mig, och inte så på. Många kvinnor förlöjligar män som mig, och tycker det är omanligt om en man är blyg, nervös, osäker. Att alltid fått höra sånt, plus kvinnor som anmärkte på min kropp, det hjälpe inte mig ett dugg. Jag mådde redan dåligt över att inte ha en tjej.
Du mår antagligen dåligt för att du får påhopp pga dina fördömanden och måste ägna dina dagar åt att läsa negativa kommentarer om dig själv, oavsett om de är korrekta eller ej, och du väljer att inte göra något åt ditt liv. Du sitter framför en dator i din ensamhet och fokuserar på alla dåliga saker som hänt och sagts dig istället för att försöka förändra det som inte fungerar. Så många kvinnor här har försökt peppa dig men du kommer bara ihåg det dåliga- det säger en hel del om dig.