• Fdfghjk

Hur ser era positiva ägglossningstest ut?

Hej! Ni som kan, hade ni tolkat detta som ett positivt ägglossningstest? Blir inte riktigt klok då det ska bli lika starkt som kontrollstrecket, mina blir aldrig det, detta år det starkaste jag fått. Tacksam för svar :) 

• Svar på tråden Hur ser era positiva ägglossningstest ut?
  • svansmamman

Jag tycker nog att det på bilden är positivt, men varför inte bara använda dig av digitala test från cb? Då slipper du momentet att bedöma streckens styrka och därmed riskera att missa din ägglossning. ☺️

• Fdfghjk

Tack snälla för att du tog dig tid att svara. Ja det får nog bli så nästa månad om det inte tar sig denna gången. Köpte billiga stickor då jag har oregelbundna ganska långa cykler och behövde testa under lång tid. 😊

• svansmamman
    Fdfghjk skrev 2023-02-09 09:26:27 följande:

Tack snälla för att du tog dig tid att svara. Ja det får nog bli så nästa månad om det inte tar sig denna gången. Köpte billiga stickor då jag har oregelbundna ganska långa cykler och behövde testa under lång tid. 😊

Ah jag förstår! Du kanske skulle kunna testa med de billiga stickorna först och när du sen ser att de blir starkare (och du är osäker på om testet är positivt) kan du kontrollera med ett digitalt test? På så vis får du det bekräftat utan att behöva slösa så mycket pengar på de dyrare digitala testerna. 
    MEN, nu hoppas vi du slipper slösa mer pengar öht på tester och att det tagit sig denna sväng. Jag håller alla tummar för dig! ❤️
Svar på tråden Hur ser era positiva ägglossningstest ut?