• Anonym

Hobby psykologi senaste tidsfördrivet?

Det heter inte ?hobby psykologi?. Särskrivningen tyder på att du har någon form av diagnos, sannolikt känner dig ensam och inte riktigt trivs med din tillvaro. Förmodligen är du en deprimerad narcissist. 

• Anonym
    Anonym (S) skrev 2023-02-03 09:46:15 följande:
    Skola om dig sj samt se till och skaffa dig en hobby parallellt, har du inte bättre för dig än att leta fel? Ip nr går lätt att spåras så vill du inte bli till ett åtlöje föreslår jag att du tar bort ditt inlägg ditt anonyma troll.
    Behöver inte skola om mig och behöver framförallt inte skaffa en hobby eftersom jag gör detta på arbetstid.
    Dålig koll på vem sj är.
    IP-adress kan jag gärna skriva ut här om du ville veta?
    Men du sa ju att jag var anonym?
    Jag tror för övrigt inte att det går att ta bort inlägg?
  • Anonym
    Anonym (S) skrev 2023-02-03 09:46:15 följande:
    Skola om dig sj samt se till och skaffa dig en hobby parallellt, har du inte bättre för dig än att leta fel? Ip nr går lätt att spåras så vill du inte bli till ett åtlöje föreslår jag att du tar bort ditt inlägg ditt anonyma troll.
    Jag har förresten inte letat fel, faktiskt.

Vilket nätverkskort/nätverk ville du ha IP:n på?
  • Anonym
    Aviga skrev 2023-02-03 19:10:11 följande:
    Toppen!! att du så tydligt bevisar min tes 
    Nej, vilken tabbe! Att jag inte tänkte på det utan råkade använda precis det ordvalet! Ojdå, så ogenomtänkt!
    Det går bra själv, med trådstängandet och allt? Tidiga reaktioner på inlägg?
  • Anonym
    Fröken Allvar skrev 2023-02-03 23:32:25 följande:
    Imponerande pretentiöst val av nick. Jag känner mig brädad (!) , och ser framemot att du länkar till seriösa rapporter och lite godis från Timbro som du tagit hem och läst över helgen. 
    Vafan, nu blir jag ju som uråldrig Clarté-medlem och allmän filofil lite sotis ju ...!
Svar på tråden Hobby psykologi senaste tidsfördrivet?