Ex gjorde slut för att hon inte vill känna sig begränsad
edeb2710 skrev 2023-02-01 17:45:11 följande:
Att hon frågar hur jag mår samma dag som vi setts på gymmet, kramats och pussats och därefter ringer på FaceTime senare under kvällen och pratar som vanligt visar väl att hon inte riktigt vill släppa mig? Hon sa själv att hon har det tråkigt när hon kommer hem och inte vet hur hon ska fördriva tiden. Den tid som hon försöker fördriva spenderade hon med mig innan. Hon tror nog att gräset är grönare på andra sidan men hon kanske inte har tänkt på hur jävla ensamt det kan bli när man är singel. Jag var hos henne i fredags förra veckan och knackade på hennes dörr för att snacka med henne och hon släppte in mig och höll om mig. Hon förstår väl också att hon är min första och att man plötsligt kan få en känslobomb från ingenstans så ett besöksförbud kommer inte bli aktuellt. Den kvällen jag var hos henne var hon inte riktigt säkert heller. Hennes känslor har kommit och gått hela tiden. Denna känsla hon har nu är tillfällig.
Jag tror nog att hon kanske inte ser en framtid med mig just nu efter allt som hänt mellan oss. Att mina vänner inte kommer att se henne på samma sätt och inte minst mina föräldrar. Har dock försäkrat henne om att de alltid kommer att stötta mig oavsett beslut så att hon slipper oroa sig för den biten.
Att hon senast sa att hon inte vill ha kontakt mer är för att tid och utrymme krävs, iaf den första tiden. Hon har hela tiden varit tydlig med att om hon vill ha sex så ringer hon mig. Jag har iof gått vidare, skapat tinder-konto och pratar med några tjejer just nu.
Hon är nog inte säker på sitt beslut. Hon väljer bort en kille som genuint älskar henne och skulle dö för henne för en tillfällig känsla, hon är inte ens säker på sitt beslut, det vet jag. Framförallt när hon väljer att skriva och ringa till mig.
Det gick snabbt över.