• Kockobello

Kan jag neka dna-test?

Är man inte mogen bör man inte skaffa barn.

Sådant jobbade samhället för att förhindra tidigare, med all rätt. 

• Kockobello

Du inte bara ligger med en idiot, du väljer dessutom att skaffa barn med en idiot.

Stackars barnet.

• Kockobello
    Anonym (SnartMamma) skrev 2023-01-28 12:46:39 följande:

Barnets och mitt bästa kanske är att slippa träffa den här omogna killen som inte hört av sig nåt under grav. Han borde de brytt sig mer om sitt framtida barn kan man tycka. Då lär han kanske inte vara så brydd sen heller. Kan ju alltid hoppas på det.

Ah precis, för ni hade väl planerat barnet och framtiden.

Han såg såååå mycket fram emot att få bli pappa.

Lol 
  • Kockobello
    Anonym (SnartMamma) skrev 2023-01-28 12:51:44 följande:

Vad kan anses som olämplig som pappa? Han är ingen knarkare eller så. Men vad kan göra att han inte kommer få igenom gemensam vårdnad? Om han nu ens skulle kräva det känns inte så i dagsläget men kanske han får för sig det senare. Vilket jag ju kommer att sätta mig emot.

Barnet har rätt till två föräldrar.

Du ska inte tro att du kan hålla på och undanhålla sanningen för barnet. Hoppas det slår duktigt hårt tillbaks, ditt barn kommer avsky dig.
  • Kockobello

Sanningen kommer ikapp ska du ha klart för dig. 

• Kockobello

Skolexempel på hur det går när vem som helst får skaffa barn. 

• Kockobello
    Anonym (SnartMamma) skrev 2023-01-28 12:56:09 följande:
    Alltså vad då för att jag inte vill att mitt barn ska träffa eller umgås med en omogen och obrydd idiot till kille. Har du skälv varit i samma sits ens? För att jag vill slippa ha honom inblandad i mitt liv. 
    Själv, stavas det. 
  • Kockobello
    Kockobello skrev 2023-01-28 14:42:24 följande:
    Skyll dig själv.

Abort finns det något som heter.
    Snyft snyft.

Offerkofta med 0 eget ansvar.
  • Kockobello

Hoppas att du är ekonomiskt välbeställda åtminstone.

Det är dyrt att ha barn.

• Kockobello
    EnAnonumius skrev 2023-01-31 09:04:58 följande:
    Bara för att du inte få höra de svar du vill höra betyder knappast att "andra aldrig varit i din sits", eller att det skulle var påhopp och häxjakt på dig.

Klart att du gillar Marias svar, hon är ju den enda ger dig de svaren du vill höra då det gynnar dig..
    Dock hennes svar gynnar inte barnet och barnets rättigheter och även en del av hennes svar KAN ledda till att du begår lagbrott när barnet är väl fött. Då det kan försvåra umgänget för barnet till sin pappa.
    Ja, vi får önska ts lycka till i livet. 

Hoppas hon har en fet plånbok åtminstone. 
  • Kockobello
    Anonym (SnartMamma) skrev 2023-02-07 21:11:52 följande:
    Men har pappans föräldrar verkligen rätt att träffa barnet alltså umgängesrätt elr vad det kallas. Gäller inte der endast pappan? Kan de be att få följa med och träffa barnet tillsammans med pappan? Måste jag släppa in dem i mitt hem när barnet är nån vecka gammal? Eller om bara föräldrarna vill träffa barnet och inte pappan? Låter otroligt faktiskt så länka gärna till källa på det! 
    Gäller pappan endast.
Svar på tråden Kan jag neka dna-test?