Inlägg från: Alexa1986 |Visa alla inlägg
  • Alexa1986

Trötthet och allmänt dåligt mående

Jag känner igen mig i det du skriver, trött, orkeslös och ja mår allmänt dåligt och ingen lust till något. Är i v.13+5. Dock har jag trott att jag fick missfall i december men fick vid läkarbesök för min trötthet, mående & blödningar reda på att jag var fortsatt gravid. Har dock mått såhär sen v.8 typ, enstaka dagar är jag lite piggare, ska på inskrivning idag och tänkte jag skulle fråga kring detta och förhoppningsvis få tips på vad man ska göra för jag har hur mycket som helst att göra egentligen men bara skjuter de framför mig just nu..

• Alexa1986

Det borde du ju kunna begära tycker man, iaf om tröttheten/orken inte blir bättre inom kort. Jag har ju haft semester hela december och börjar inte jobba förrän i slutet av januari igen. Och som det är nu jobbar jag bara 50% natt, pluggar samtidigt men är klar i april om jag nu orkar med examensarbetet vill säga. Men det måste gå, har också läkemedel (lergigan) mot illamåendet och det funkar väldigt bra hittills iaf, så förhoppningsvis kommer väl tröttheten försvinna eller åtminstone avta. Bm sa iaf att tröttheten/orkeslösheten brukar avta så får hoppas på att det stämmer:)

Svar på tråden Trötthet och allmänt dåligt mående