Anonym (Alltid arg) skrev 2023-01-07 10:54:00 följande:
Ja du det är mycket som är samma. Sexiga underkläder har gått bort under många år, hemma iallafall. Vi jobbar hemifrån större delen av tiden, jag driver eget företag och har alltid jobbat hemma men under pandemin började även hon jobba hemifrån. Så string har hon bara på sig när hon eller vi ska gå ut.
Det känns ganska jobbigt, att jag inte var värd att det känns lite obekvämt ibland men när andra ska se henne är det värt det. Har varit så sedan de första åren så inget nytt.
Själv har jag sedan ett par år tillbaka börjat köpa underkläder som sitter bättre, ser snyggare ut. De kan vara lite obekväma ibland då jag föredrar lite längre boxers men upptäckte vid något tillfälle att hon gillade kortare och då gick jag direkt över.
Barn har vi inte, försökte i några år men det blev inget. Inget fel på någon av oss men funkade inte helt enkelt.
Har arbetat mycket på mig själv under 2022, gått ner till 72 kilo från runt 90. Har en del synliga muskler nu mot hur jag såg ut i januari 2022. Tränade lite grann men slutade när jag fick Covid, fick aldrig orken/viljan att börja igen efteråt.
Jag vet att det inte är detta som tråden handlar om och kanske inget du alls vill diskutera. Jag ber om ursäkt isf och ignorera då min kommentar.
Men kan inte låta bli att reagera på att du säger att det inte funkar för er att skaffa barn, men att det inte är nåt fel på nån av er. Har ni gjort fertilitetsundersökning? Om ni har försökt och det inte funkar för er att få barn så är det ju per definition något som är fel på någons fertilitet. Det finns hjälp att få för de allra flesta.
Jag ber om ursäkt igen ifall mina råd är ovälkomna.