LMSM skrev 2025-02-26 18:16:54 följande:
Ja du har rätt men det är så svårt. Det äter verkligen upp en och att Ta sig hit har varit så jäkla jobbigt och nu måste jag vänta ännu längre. Jag har tankar om att förälska komma ur det här kontraktet på Olga och bara gå direkt på donation i april. Men vet inte ens om det går kommer i alla fall behöva betala minst 900 dollar för stimuleringen hittills om Det ens går att ta sig ur.
samtidigt eädd att det kanske bara är ngt jag vill just nu och gör förhastat mitt i all denna panik.
å jag vet precis vad du menar. Man kan inte sluta hoppas för tänk om men såkalrt så kommer mensen. alltså att få barn genom att ha samlag känns som a BIG fat lie!!!
jag känner exakt samma sak. Vill bara ur min kropp. och angående antidepressiva så är det också sammma sak. Jag borde ha börjat redan förra våren och nu skulle jag verkligen behöva det men man kan ju som du säger inte riskera att påverka fertiliteten . blir så arg alltså. Jag vill bara gå ut och springa vilket i princip är det enda som hjälper mig när jag mår dåligt men inte ens det kan man göra. Hela ens liv värld har bara varit en jövla väntan på ngt som aldeig sker. när ska man få börja leva igen. Och vara glad och lycklig liksom.
Tror också som Sola sa att du har ändå bestämt dig för att ge det ett till försök på Olga och låter som rätt beslut att följa det så vet du att du gjort allt du kan. Man ska ju inte ta beslut när man är upprörd och nere ❤️ Uppfattade jag det rätt att din syster kommer vara donator?
Behöver du betala för den stimulering? Vad är det du betalar för om medicin går på högkostnadsskydde?
Åh vad jobbigt, mår du bättre om du kommer ut och tar promenader iaf, om du inte kan springa? Förstår precis, undrar om jag någonsin kommer bli glad igen. Har senaste dagarna gått från att vara glad till att bli otroligt arg och extremt ledsen, och ändå har det inte hänt något nytt för mig direkt, bara minnena av allt som hänt som kommer tillbaka. Hade typ panik på cvl innan UL i vecka 9, vet inte varför men hyperventilerade typ och grät när vi väntade. Och sen sa hon att det inte var en normal graviditet. Usch, man är så bränd.
Förstod vad du menade med blödningen, tänkte också att det kunde vara nidblödning då. Men nu blöder det rött och testade negativt så vet inte om det var en misslyckad implantation eller vad.
LMSM skrev 2025-02-27 13:34:21 följande:
gud förlåt såg nu att jag skrev att rosa blödningen kunde ha varit missafall jag menade ju nidblödning. Herregud jag 'r ju helt borta. förlåt i alla fall menade inte det!