Inlägg från: Anonym (Chockad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Chockad)

Min bonusdotter bryter ner oss allihopa psykiskt

Du har ett ansvar mot dina barn att genast ta bort dom från denna fruktansvärda och skadliga situationen, hur kan du utsätta dina barn för detta ??? Det är DU som tillåter att detta fortgår.

Sluta sätta dig själv och din önskan om att leva med sambon först, dina barn ska komma först, vad är du annars för mamma? Du behöver genast flytta ut med barnen, du och mannen kan ha ett särboförhållande om tid och möjlighet tillåter, din bonusdotter får hennes föräldrar hantera. När barnen sen är vuxna och utflyttade kan ni ju försöka samboskapet igen.

• Anonym (Chockad)

Om du inte klarar att ta tag i en flytt så får dina barn flytta till sin pappa istället. Du måste ju själv fatta att du inte kan låta dina barn växa upp så, hemmet ska vara deras trygga punkt. Hade jag tvingats på sådana hemförhållanden som barn hade jag inte förlåtit det sveket.

• Anonym (Chockad)

Varför kan inte dina barn bo med sin pappa tills du löst nytt boende? det är ju lika mycket hans ansvar, om du inte mörkar omfattningen av problemen för honom?

Svar på tråden Min bonusdotter bryter ner oss allihopa psykiskt