Inlägg från: Anonym (48) |Visa alla inlägg
  • Anonym (48)

Vågar jag?!

Det är ingen fara, jag lovar att männen inte  delar din uppfattning. Jag var en mullig 48-åring som började om efter 4 barn och 25 år som gift. Jag får  beröm för min mjuka, fylliga kropp och nu som 56 håller det i sig. Mitt sexliv är bättre än någonsin och lusten är på topp. 

Svårare är det däremot att finna kärleken igen men det är en helt annan fråga. 

• Anonym (48)
    Anonym (Normen) skrev 2022-12-11 10:29:34 följande:
    Det händer saker i kroppen på män också. Saker som kanske inte syns. Män är ofta inte lika virila efter 40 som när man var 20. Många män får problem med prostatan. Och så vidare.
    Hur svarar det på kvinnans fråga utifrån hennes situation? 
  • Anonym (48)

Jaha då kapar han ännu en tråd och undervisar om kvinnans kropp och sexliv....

• Anonym (48)
    Anonym (Normen) skrev 2022-12-11 10:40:18 följande:
    Ja, som "48" som Lovar...

e inlägg en gång.

Det är ingen fara, jag lovar att männen inte  delar din uppfattning. Jag var en mullig 48-åring som började om efter 4 barn och 25 år som gift. Jag får  beröm för min mjuka, fylliga kropp och nu som 56 håller det i sig. Mitt sexliv är bättre än någonsin och lusten är på topp. 

Svårare är det däremot att finna kärleken igen men det är en helt annan fråga. 

Ja jag lovar. Jag är till skillnad från dig en medelålders kvinna med bröst, rumpa OCH mage som utan problem träffat många  män. 
    En man utan erfarenhet som protesterar när jag berättar om min erfarenhet till en annan kvinna, hur tänker du där? 
  • Anonym (48)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-12-11 11:37:44 följande:
    Men du kan inte lova något bara så där. Alla har vi olika erfarenhet.
    jag har aldrig fått uppskattning för min kropp med de män jag legat med sedan skilsmässan.
    Ok så för att du aldrig fått uppskattning så gäller det alla? Det finns massor med män som inte bryr sig om kilon hit och som vet hur kvinnor ser ut i vår ålder. Är det provocerande att höra att jag som tjock får komplimanger? Jag får alltid  uppskattning  av de män jag varit intim med men ska alltså vara tyst och hålla med ts om att det är kört för hennes del redan som 40+?  Det har lika mycket med personlighet och bemötande att göra som om man är "normsnygg" eller inte. 
    Varför ligger du med män du tror inte uppskattar dig? Varför tror du att de inte uppskattar dig? 

Jo jag kan lova att ts oroar  sig i onödan. 
  • Anonym (48)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-11 12:04:41 följande:
    Jag har gått med på en dejtingsida och får väldigt mycket uppmärksamhet. Jag är chockad! Har även träffat några och hånglat nån gång. Men sen tar det stopp för mig. Jag vågar inte låta dem komma in under kläderna. Trots att de verkligen verkar uppskatta mig när jag är påklädd. 

Och jag blir kontaktad av unga killar också, i 25-års åldern. Som också ger en massa komplimanger och vill ses.

Jag ser som sagt helt okej ut påklädd. Har ett fint ansikte. Men jag kan ju inte leva utan sex resten av mitt liv.
    Jag tänkte samma efter min make. Det kommer att lösa sig bara du "avverkat" din första träff och oron släpper. Det är hjärnspöken som styr dig nu. Men ligg inte med någon bara för att få det överstökat, du ska ju fortfarande vilja av rätt anledning. Jag har till och med varit på klubb och svassat runt i princip naken med mina kilon och "skavanker". 
  • Anonym (48)
    Anonym (Normen) skrev 2022-12-11 12:09:10 följande:
    Fast kvinnorna i tråden har gjort klart att det inte handlar om hur synd det är om männen, så det är bäst att vi inte nämner dom alls.
    Helt rätt Kaffedraken! Tråden är skriven av en 40 + nybliven singelkvinna  som undrar om sin situation som 40 + nybliven singelkvinna. Det kan inte vara tydligare. 
  • Anonym (48)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-12-11 14:35:28 följande:
    Jag vill inte ha lampan släckt. Jag vill uppskattas för den jag är och hur jag ser ut.
    med apan släkt kan han ju lika gärna ligga med vem som helst.
    Håller med till fullo! 
  • Anonym (48)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-13 04:52:00 följande:

Så, ikväll har jag dejt nummer 2 med en man. Skulle såå gärna ha sex med honom. Ska boosta mitt mod och självkänsla hela dagen 😎

Det kommer gå finfint. Ha det så bra nu {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (48)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-13 04:52:00 följande:

Så, ikväll har jag dejt nummer 2 med en man. Skulle såå gärna ha sex med honom. Ska boosta mitt mod och självkänsla hela dagen 😎

Det kommer gå finfint. Ha det så bra nu {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (48)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-13 19:24:36 följande:

Han ställde in..

Å nej det var mindre kul....
    Sånt är jobbigt men hoppas det var av någon äkta anledning och inte trams. 
Svar på tråden Vågar jag?!