Pappor svara tack!
Jag är gift men min man sen 10 år tillbaka. Vi har 3 barn på 8,3 år och 3 månader. Min man var aldrig delaktig i dom 2 största barnen bebis tid. Han prioterade datan framför sina barn och mig. Men ändå satte jag mig i sitsen men ett barn till med honom. Vår sista är lite "besvärlig" om kvällarna och tar ibland 1,5h att lägga, men mest jag som lägger henne..
Min man uttrycker sig ofta att han inte orkar med vår äldsta då han ibland ljuger, bråkar med sin syster och kaxig (han ljuger bara för sin far och är bara kaxig mot honom)
Mannen orkar inte med vår mellersta för att hon har ett jävla humör (vilket hon kan ha)
Mannen orkar inte med den minsta då han unte kan läsa hennes signaler för trötthet osv..
Han behövde precis lägga vår minsta men så kom mellersta och väckte bebis.. Då blir min man så arg att han behöver välta vårt soffbord. Litet soffbord men ändå..
Är ni verkligen såhär? Är detta normalt?
Jag funderar på att ta barnen och springa härifrån.. Dessutom var han på julfest med jobb igår och fick paus från oss.. Jag tar alla nätter med bebis och 3åringen som börjat bråka med sömnen..