• KyligSynaps

Förbjuda moppe

Varför känner ni er inte okej med det? Vad en mopped innebär är mest frihet. 

Eller tycker ni kanske att hon ska sitta hemma hela dagarna.

• KyligSynaps
    Anonym (xxx) skrev 2022-11-09 19:55:41 följande:
    Man behöver inte veta skälet för att svara på TS fråga. Det är föräldrarna som bestämmer.

Jo, det säger rätt mycket om föräldrarnas syn på saker.

• KyligSynaps

Att inte vilja att ens dotter ska ha en trevlig och rolig moped sommar, kan somliga uppfatta som rätt weird. 

• KyligSynaps
    Anonym (Mman) skrev 2022-11-09 21:34:00 följande:
    I vilken utveckling? Språket? Matematiken? Fysisk träning? 
    Det var nog det dummaste jag läst i tråden faktiskt....
    Så våldsam. Det kanske bara är så att ni ville känna lite makt över er egen dotter?

Faktiskt den mest urusla ursäkt till o bli våldsam jag har sett på hela familjeliv faktiskt... 
  • KyligSynaps
    Anonym (Mman) skrev 2022-11-09 21:35:57 följande:
    Moped sommar? 
    Eller cykel vår? 
    Eller.....
    Du uppfattas som rätt wierd pga dina inlägg i tråden. 
    Jasså du. Om jag uppfattas som weird. Varför uppfattas du då som så otroligt jävla sur? 
  • KyligSynaps
    Anonym (Mman) skrev 2022-11-09 21:40:59 följande:
    Tror att du uppfattar mig så för att du inte får medhåll, du blir nog lite osäker därav din tolkning. 
    Och jag tror att du ljuger, i ett försök att försöka dölja ett extremt kontrollbehov.

Är du en sån där låtsaspappa som måste hoppa in och leka manligast inför alla kvinnans egna barn?
  • KyligSynaps
    Anonym (Mman) skrev 2022-11-09 21:38:48 följande:
    Du verkar lite stressad, lite...ängslig? 
    Jag har ingen dotter faktiskt, tror du avstannat lite i läsutvecklingen. Hur var det nu, hade du själv moppe eller...? 
    Vad får dig att tro att jag skulle vara stressad? Lugn som en filbunke är jag. 
  • KyligSynaps
    Anonym (Mman) skrev 2022-11-09 21:44:06 följande:
    Du läser mig som en öppen bok, akta så att jag inte kontrollerar även dina...
    Kommer inte att hända.. 
  • KyligSynaps

Snubben tror att han är svårläst.

• KyligSynaps

Det är skitsmidigt. Behöver inte ha musik eller någonting fan. Det räcker med ett par kottar så lilla plast Anders kan få känna att han har någon makt.

• KyligSynaps
    Anonym (xxx) skrev 2022-11-09 23:22:11 följande:

Man får inte ställa vilka frågor man vill, men de som svarar får avvika från ämnet?

Ja, det är väl FL i ett nötskal. 

Ser inte hur det avviker ifrån ämnet utav att folk frågar vad det är som TS menar..

Gillar du inte FL kanske det är bättre o leta upp en ny sida. 
  • KyligSynaps
    Anonym (xxx) skrev 2022-11-10 08:07:22 följande:
    Varför tror du att jag är TS?

j
    Vi alla tror att du är TS.
Svar på tråden Förbjuda moppe