BIM December 2022
Hej!
Jag är gärna med. 27 år gammal och har en son som är 4 år gammal. Gift! Nu försöker vi på ett syskon, första månaden. BIM 19 dec. Har jag skrivit rätt nu hehe?
Hej!
Jag är gärna med. 27 år gammal och har en son som är 4 år gammal. Gift! Nu försöker vi på ett syskon, första månaden. BIM 19 dec. Har jag skrivit rätt nu hehe?
Hej tjejer!
Enligt appen hade jag ägglossning igår, hade sex natten till lördag och trådiga flytningar på lördagen. Har endast lite vattniga nu (förlåt för info hehe). Får hoppas att det räcker! Är ju endast en gång som räcker för att det ska bli barn :) första barnet blev gjord på första försöker! Får hoppas denna blir lika lätt. Hur mår ni?
Hej tjejer!
Har inte varit duktig på att uppdatera. Men det hände en skum grej imorse. Jag är på äl+9 och imorse var jag uppe och kissade men såg inget konstigt (det var tidigt och hade inga glasögon ;)) men när min man gick upp och skulle kissa så var där 2 bloddroppar som även missfärgat vattnet i toan till rött. Så jag tänker kanske en nidblödning? Jag vet ju inte om blodet kom från mig men jag antar det då jag var först på toan hehe.. Har ni haft det? :)
Just det, jag har aldrig nånsin haft mellanblödningar eller spottings innan mens.
Jag är 27! Mannen är 35 och vi har en son på 4 år sedan tidigare. 😊
ÄL + 9, ÄL + 10 och dagens ÄL + 10 underst.
vill inte ropa hej men det ser bra ut.. 🥺
Grattis till alla som plussat! Här kom mensen som en klocka men nya tag nästa månad. Nu kan man njuta av all julmat och ledighet. Jag hoppar in i januari tråden! Lycka till :)