• Yrup

Äl + 14 negativ test, kört?

Hej!
    Jag skulle som haft min äl 12 sep och hade stegring då på äl test... testade även igen en vecka senare den 19.e och det gav full utslag igen?. Nu är mensen 6 dagar sen men eftersom jag verkar haft sen äl så kanske det inte är så konstigt. 
    Testat med graviditet test som visade negativt alltså äl+14 idag. Tror ni det är kört? Haft molvärk till och från ganska mycket senaste 3 dagarna. Kanske tecken på att mensen snart kommer... vad har ni för erfarenheter? 😊 brukar dock få mens samma dag som jag får "mensvärk" hmmm 

• Svar på tråden Äl + 14 negativ test, kört?
  • Jag är bara jag

Om du hade positivt äl-test den 19:e hade du äl dagen efter. Och 13 dagar efter äl är det fullt möjligt att få minus som gravid.

• Yrup

Okej! Känns som alla plussar så tidigt 😄
    Testade ett ultratidigt digital idag men det var negativt också 😔. Är nu inne på dag 40 i cykeln vilket hör till vanligheterna 😅 brukar vara runt 32 

• Jag är bara jag
    Yrup skrev 2022-10-03 13:59:40 följande:
    Okej! Känns som alla plussar så tidigt 😄
    Testade ett ultratidigt digital idag men det var negativt också 😔. Är nu inne på dag 40 i cykeln vilket hör till vanligheterna 😅 brukar vara runt 32 
    Det är dom man läser om, men många gånger tror jag faktiskt de haft tidigare äl än dom tror och då blir det missvisande. Vänta 2 dar till om du har tålamod och testa då igen.
  • Linneaeli

Min ägglossning verkar också vara försenad denna månad, är inne på cykeldag 44 och grav-testen jag tagit är 100% negativa Rynkar på näsan Misstänker att jag inte ens haft ägglossning ännu, aldrig haft såhär lång cykel förut.

Svar på tråden Äl + 14 negativ test, kört?