Inlägg från: TechSpawn |Visa alla inlägg
  • TechSpawn
    Anonym (hjärnceller?) skrev 2022-09-25 19:45:56 följande:
    Så du menar att sossarna inte mutade muslimska förbund tillräckligt mycket denna valrörelse eftersom du lägger till att "allt går att köpa för pengar", vilket förvisso är sant, men inte i det vi diskuterar.
    Jag har iaf inte fått betalt för att inte rösta högerut.. 
    Sossarna har haft en specialskola för o lära dom som aldrig har röstat, hur dem ska kunna gå iväg till vallokalerna och hjälpa till igenom att rösta på sossarna.. 

Vad sossarna inte inser... (vilket jag förstod för länge sen..) är att det där kommer bara kommer hålla tills det att dom känner att nu är det dags o ta över hela skutan och rösta på nyans..

Vilket är precis vad dom gjorde nyss i malmö framför ögonen på alla.. Även om dom uppenbarligen råkade räkna lite fel i vilket stöd det är dom skulle haft... 

Men jag som SD.. Jag visste att det här skulle hända.. Det är bara kolla på hur muslimerna beter sig i Iran eller pakistan.. 
  • TechSpawn
    Flash Gordon skrev 2022-09-25 21:15:04 följande:
    Det är inte direkt okänt ...

www.expressen.se/nyheter/s-lovar-att-samarbeta-med-sveriges-muslimska-rad/

"Socialdemokraterna har i en skriven överenskommelse lovat Sveriges muslimska råd, SMR, att få in muslimer på riksdagslistor, landstingslistor och kommunala fullmäktigelistor.

I dokumentet som Expressen i dag kan visa finns också specificerat vilka politiska frågor som S-för-ningen Tro och solidaritet ska hjälpa SMR att få igenom - bland annat lagstiftade muslimska helgdagar och statlig imamutbildning."
    Anonym (hjärnceller?) skrev 2022-09-25 14:39:34 följande:
    --- en källa som inte SD står bakom.
    Vad har SD med saken att göra?!

Det handlar om sossarnas ambivalenta förhållande till islamister. SMR ena gången. Nyans nästa gång.
    Exakt..

Sossarna dansar med djävulen och tror sen att dem inte ska bli bitna.. 
  • TechSpawn
    Anonym (hjärnceller?) skrev 2022-09-25 21:32:45 följande:
    Jag håller med om att det inte är förvånande att ett islamistiskt parti skulle dyka upp. Det är knappast något "vi såg det inte komma".
    Det är väldigt viktigt att vi står upp för demokrati för alla som bor i Sverige och inte lämnar offren för islam åt vargarna.

Lagarna ska gälla alla och det behöver läggas betydligt mer resurser för att hjälpa hedersutsatta samt att straffa de som utgör den förtryckande delen. Har du någonsin hört talas om någon som blivit straffad i Sverige för att ha tvingat sina barn till saker som barnäktenskap, tvingas sluta skolan eller utsätter dem för diverse hot?
    Inte jag heller, tyvärr, det verkar som att det först vid mord är frågan om några straff för att förtrycka sina familjemedlemmar i "hederns" tecken.

Det är väl jättebra att ett parti haft röstningsskola för de som inte är insatta i demokrati. Synd att inte fler partier gjorde så.
    Så mycket resurser som ska gå åt... Det bara går o slänga pengar... pengarna regnar på alla utom dom hårt arbetande svenskarna.. Och så slänger vi lite pengar här... Och så slänger vi lite pengar där.. Och så kastar vi lite i vasken också.. Så kanske det går att utbilda någon människa till att bete sig lite mer som en normal människa... Istället för att kasta stenar som en apa, från länder som har kastat stenar på andra människor sen 500 efter kristus någonstans.. Islams början... 

Eller så ger ni fan i o ta in några flera bara... Då kostar det inte en massa pengar på människor som inte har något i ett Svenskt samhälle o göra.. 

Dom kan inte hantera att bo här... Ta en titt på det gamla buddhistiska Pakistan som numera är korrupt rövhål tillhörande islam.. 

Sen står dom och gråter om att indier förtrycker dem... När dom själva slänger sina islamistiska extremgrupper emot indierna ifrån pakistan... Hela jävla regeringen som bor där håller på o betalar för att dom ska attackera grannarna.. 

Men jodå, släng lite mer resurser bara så slutar dom nog någon dag... 
  • TechSpawn
    Anonym (hjärnceller?) skrev 2022-09-26 00:30:59 följande:
    Tack.. det var faktiskt okänt för mig.. 

Sen vet jag faktiskt inte vilka Sveriges Muslimska Råd är för några. Är det moderata muslimer som är emot all form av inavel, släktgiftermål, hedersvåld, 4 fruar till varje man, barnäktenskap och religiöst tvång?
    Eller är det extremister som tycker att allt det jag radade upp är fina grejer som de tror att gud gillar? Fast att det i själva verket bara gynnat primitiva män genom kåthet, makt eller pengar och de därför drivit på det genom att skylla på "gud"? Precis som religion brukar vara oftast, tyvärr..

Man kan säga såhär.. Alla muslimer är inte våldsamma och vill inte hålla på o mörda.. Men alla muslimer vill se mer av islam.. Och kommer kämpa för o införskaffa deras lagar bland det svenska..

Dom är alltså för att alla ska gå runt i burka och niqab.. Precis som i Iran.. Där kvinnor förr gick runt klädda som i Sverige 60-70 tal.. Men Idag blir dom slagna på öppen gata för dom inte bär sin huva.. 

Det är bara kolla hur arg och kontrollerande muslimen i det här klippet är.. 

• TechSpawn
    TechSpawn skrev 2022-09-26 00:38:09 följande:

Man kan säga såhär.. Alla muslimer är inte våldsamma och vill inte hålla på o mörda.. Men alla muslimer vill se mer av islam.. Och kommer kämpa för o införskaffa deras lagar bland det svenska..

Dom är alltså för att alla ska gå runt i burka och niqab.. Precis som i Iran.. Där kvinnor förr gick runt klädda som i Sverige 60-70 tal.. Men Idag blir dom slagna på öppen gata för dom inte bär sin huva.. 

Det är bara kolla hur arg och kontrollerande muslimen i det här klippet är.. 

Hela det där klippet förklarar nyans synsätt jävligt bra.. 
  • TechSpawn
    Anonym (hjärnceller?) skrev 2022-09-26 01:20:56 följande:
    Är mycket väl medveten om Kashmirkonflikten och Pakis som självmordsbombar sig i Indien.

"Eller så ger ni fan i att ta in några fler"?? Vilka är vi och varför anser inte du att du ingår i "ni"?
    Är inte själv så pigg på att ta emot fler analfabeter och islamister. Endast FN-flyktingar som har riktiga asylskäl. Det betyder ju inte att vi bara kan skita i att ta hand om alla offer för islams framfart. Det är inte deras fel att de fötts in i en religion där man förtjänar att mördas om man inte vill leva så.

Partiet Nyans tycker att religionsfriheten vi har här är mycket viktig. Tyvärr gäller den inte deras egna barn. Annars brukar den egna avkomman vara det som värderas högst, inte som ska förtryckas mest. 

Yes det är bra. Ber om ursäkt att jag drog några slutsatser för snabbt. Slutade läsa och började skriva när du skrev "vi måste slänga mer resurser på att.."

Då det brukar vara ett argument folk alltid kommer med när dom sitter där långt åt vänstersidan.. Dom som tror att det går o slänga en massa mer pengar på något o sen försvinner allt..

Läste resten någon timme efter att jag hade svarat på det där och insåg att jag dragit lite för höga växlar..

Problemet är rätt lättlöst egentligen.. Sluta ta in männen från det här.. Det är kvinnorna som är flyktingar.. Är dom i Sverige ska dom slippa o gå runt med burka och kunna sola och leva fritt här under dagarna.. Helt enligt Svensk lag och standard.. Vi litar inte på folk som går in i affärer med en rånarmask av en anledning här..
    Och sen som SD säger, ge inte flyktingstatus till människor som kommer hit och sen mitt i asylansökan börjar ändra läggningar för att dom fått höra att så länge dom är gay så får dom stanna.. 
    Det är flyktingar vi har plats för.. Inte att folk ska kunna komma hit o börja leva på en massa bidrag.. 

Dom är gäster när dom är här.. Inte några som ska komma hit, bli politiker och börja införa någon helt ny lag.. 

Det är samma som att jag aldrig skulle dra till kina och sen börja kräva att dom ska börja servera köttbullar börja leva som oss Svenskar... Drar jag till kina så respekterar jag den kulturen som dom har.. 

Dessa vi tar in nu, kommer hit och kräver en massa saker och sedan börjar kalla oss för rassar.. 

• TechSpawn
    Anonym (hjärnceller?) skrev 2022-09-26 01:59:18 följande:
    1979 var det värsta året någonsin i många iraniers ögon. På några dagar gick samhället från att vara modernt, där kvinnor gick på universitetet och alla gick klädda som västerlänningar. Till att införskaffa moralpoliser, tvinga kvinnor att täcka sig, att sluta universitetet och sluta på alla jobb som innebar beslutande position. Till att bli en islamsk nation där allt är förbjudet.
    Många iranier har inte satt sin fot i Iran efter att de flydde, det är fortfarande förenat med livsfara. De är riktiga flyktingar som har ett riktigt skyddsbehov, fast det gått 40 år sedan islamska revolutionen.
    Många som var med och demonstrerade och genomförde revolutionen var ungdomar på universitetet som inte kunde föreställa sig vad som komma skulle, de ville bara bli av med Shahen och hans korrupta sätt att styra landet. Inte leva i ett religiöst helvete.

Extrema muslimer däremot. De skulle ju leva bra i dagens Iran eller i annat muslimskt land. Frågan är varför de inte vill dit? Smyggillar de demokratin och standarden här trots all kritik mot svenska samhället? Gillar de bättre ekonomiska förutsättningar?
    Vi vet att de iaf gillar religionsfriheten när det gäller dem själva ,men inte när det gäller deras barn.
    Finns många iranier på högersidan som yttrar sig om muslimer.. Men dom brukar bli kallade för rasister eller så blir de utslängd ur "den fina gruppen"..

Det lustigaste av allt som jag tycker.. Är att invandrare bott här så länge nu, men väldigt få av dom som faktiskt varnar för muslimer.. 
    En jävla grek.. Som tycker vi är rasister som inte tar emot fler muslimer.. När deras egna hemländer blev knullade av det ottomanska riket.. 
    Ja, den jag tänker på är den där fröken Pascalidou.. Livrädd och ser alla Svenskar som tyskar.. Enda gången den idioten verkar må bra är när hon är på semester i sitt hemland.. Där hon kan sitta tryggt och snacka skit om svenskar.. 

Under alla dom här åren som flyktingar kommit, så har inte en enda jävel varnat svenskar för islam.. Och helt plötsligt ifrån ingenstans så börjar Shekarabi nu snacka om burka och niqab.. För några år sedan kallade han människor som diskuterar sånt för nazzar..

Så nej, Sverige måste nu tyvärr sätta helstopp.. Och få ordning på den skiten som våra vänstefånar nu har ställt till med.. 

Det finns 1,6 miljarder muslimer att leva med.. Är det krig någonstans vet dom vart dom ska dra. Det dom inte ska göra är att hota och försöka ändra reglerna för några 7 miljoner etniska svenskar.. 
Svar på tråden Nyans (partiet)