Nyans (partiet)
Nu gnäller såssarna i Järva.
Deras lilla röstboskap.. Allt går o köpa för pengar..
Man kan säga såhär.. Alla muslimer är inte våldsamma och vill inte hålla på o mörda.. Men alla muslimer vill se mer av islam.. Och kommer kämpa för o införskaffa deras lagar bland det svenska..
Dom är alltså för att alla ska gå runt i burka och niqab.. Precis som i Iran.. Där kvinnor förr gick runt klädda som i Sverige 60-70 tal.. Men Idag blir dom slagna på öppen gata för dom inte bär sin huva..
Det är bara kolla hur arg och kontrollerande muslimen i det här klippet är..
Man kan säga såhär.. Alla muslimer är inte våldsamma och vill inte hålla på o mörda.. Men alla muslimer vill se mer av islam.. Och kommer kämpa för o införskaffa deras lagar bland det svenska..
Dom är alltså för att alla ska gå runt i burka och niqab.. Precis som i Iran.. Där kvinnor förr gick runt klädda som i Sverige 60-70 tal.. Men Idag blir dom slagna på öppen gata för dom inte bär sin huva..
Det är bara kolla hur arg och kontrollerande muslimen i det här klippet är..
Yes det är bra. Ber om ursäkt att jag drog några slutsatser för snabbt. Slutade läsa och började skriva när du skrev "vi måste slänga mer resurser på att.."
Då det brukar vara ett argument folk alltid kommer med när dom sitter där långt åt vänstersidan.. Dom som tror att det går o slänga en massa mer pengar på något o sen försvinner allt..
Läste resten någon timme efter att jag hade svarat på det där och insåg att jag dragit lite för höga växlar..
Problemet är rätt lättlöst egentligen.. Sluta ta in männen från det här.. Det är kvinnorna som är flyktingar.. Är dom i Sverige ska dom slippa o gå runt med burka och kunna sola och leva fritt här under dagarna.. Helt enligt Svensk lag och standard.. Vi litar inte på folk som går in i affärer med en rånarmask av en anledning här..
Och sen som SD säger, ge inte flyktingstatus till människor som kommer hit och sen mitt i asylansökan börjar ändra läggningar för att dom fått höra att så länge dom är gay så får dom stanna..
Det är flyktingar vi har plats för.. Inte att folk ska kunna komma hit o börja leva på en massa bidrag..
Dom är gäster när dom är här.. Inte några som ska komma hit, bli politiker och börja införa någon helt ny lag..
Det är samma som att jag aldrig skulle dra till kina och sen börja kräva att dom ska börja servera köttbullar börja leva som oss Svenskar... Drar jag till kina så respekterar jag den kulturen som dom har..
Dessa vi tar in nu, kommer hit och kräver en massa saker och sedan börjar kalla oss för rassar..