Gullvivor skrev 2022-09-18 19:29:24 följande:
Men det är just det jag ifrågasätter, inget tyder på att de vill införa sharialagar i framtiden, det är inget de heller säger. Ändå tror man att det är deras sanna avsikt.
För övrigt har inte jag något emot sharialagar, det är ju lagar från Gud. Det betyder dock inte att jag (eller någon annan muslim) i smyg är ute efter att göra Sverige till ett sharialand. Man får lära sig skillnaden och sluta blanda ihop saker.
Jag tycker att dina frågor är gränslösa (med tanke på att tråden dessutom handlar om något helt annat) och jag antar att du inte hade uppskattat om jag ställde dig frågan om du som homosexuell tycker det är spännande att se nakna barn på stranden. Att ens ställa frågan om man planerar mord på sina ungar som om det vore det mest normala att göra är inte bara gränslöst utan fördomsfullt också. Blanda inte ihop hedersvåld med Islam.
Jag är förresten varken konvertit eller extrem. Det är ju det jag skrivit om här i tråden från början, vanliga muslimer som praktiserar Islam anses vara extrema och det är väldigt problematiskt.
Jag tror inte att de ens vill införa sharialagar i framtiden och det skulle aldrig funka här. Då kan jag lova att folket skulle göra uppror! Muslimer som ickemuslimer.
Det enda jag sade var att Nyans är ett steg åt den negativa riktningen, inte att det är Nyans mål. Men vem vet?
Att du som inte kallar dig extrem står bakom sharialagar är inte bara det absolut mest hemska du uttalat på detta forum, det får mig även att undra hur de riktiga extremerna beter sig och ser på detta samhälle?
Du tycker alltså att det är helt okej att döda sina barn om de vill lämna religionen. Helt okej att gifta bort en dotter som kommit i puberteten. Okej, fattar att du inte ville svara på mina frågor tidigare. Du är extremist.
Lagar från Gud? Herregud..
Men om ni extrema muslimer vill hugga av varandra händerna vid stöld så är det väl helt okej, men dra inte in era oskyldiga barn i era sjuka levnadsregler! De har inte gett sitt godkännande.
Du hoppas förstås att dina barn aldrig kommer vilja lämna religionen så att du slipper ställas inför dilemmat om du ska mörda dem eller inte? Jag hoppas att de lämnar och får skydd av svenska myndigheter. Barn är inga ägodelar man kan behandla hur som helst!
Du får gärna fråga mig vad som helst om min homosexualitet om du vill. Men nu är vi inte i en tråd som handlar om homosexualitet. Men vill du så ger jag gärna din man några tips om hur han ska slicka dig för att du ska komma till sjunde himlen; )
Vill han ha flera fruar, vilket förstås hade varit helt okej för dig eftersom sharia är lagar från "Gud", kanske en 12-åring som precis kommit i puberteten? Nej usch, jag vill inte ens tänka på vidriga shariapedofiler! Fruktansvärt!
Men är det en vuxen kvinna, så skulle jag rekommendera att ni alla har sex tillsammans. Då får din man känna sig som en riktig haremsägare, det skulle han nog gilla. Han tycker säkert att det är mycket roligare än att ha er en och en. Muhammed hade ju ett harem, de hade alldeles säkert sex tillsammans allihopa. Han är ju förebilden för alla extremistmuslimska män, pedofil och allt.
Varsågod att ställa vilka frågor du vill om min homosexualitet. Du har varit snäll och svarat, jag gör självklart detsamma