vilket block har du röstat på/ tänker rösta på på
Tänkte se vilket block familjeliv lutar åt
Tänkte se vilket block familjeliv lutar åt
Fortfarande mest höger. Blir nog ulf kristersson som statsminister. Denna undersökning visar ju det. Visserligen inte jättemånga röster, men skillnaden är så stor så kan räknas som rätt säker resultat ändå
Röstat på C för att jag vill ha så mkt liberal politik jag kan och jag tror krasst sett jag kan få mest av det så. Hade dock HUNDRA gånger hellre haft den gamla alliansen eftersom det så mkt mer är min politik. Håller tummarna att C lyckas blocka ut V. Ogillar V något enormt och deras politik ger jag inte mkt för.
Och ja, jag vill inte att SD ska få makt eftersom jag inte ser dem som maktdugliga. Sökanden uppfyller inte kraven på arbetet helt enkelt.
Sedan får vi inte glömma Nyans och va de kan ställa till med, de kommer säkert komma in i riksdagen genom Malmö, där de kan bli riktigt stora av konstiga anledningar
För första gången sedan ungdomen röstar jag inte borgerligt.
För första gången sedan ungdomen röstar jag inte borgerligt.
Högerut i alla val, men dock på tre olika partier.
Familjeliv har klar övervikt åt vänster det är ingen vi behöver köra en poll på. Men intressant ämne att diskutera, absolut!
Familjeliv är nog mest vänster och sossar medan flashback är mest höger.
Fortfarande mest höger. Blir nog ulf kristersson som statsminister. Denna undersökning visar ju det. Visserligen inte jättemånga röster, men skillnaden är så stor så kan räknas som rätt säker resultat ändå
Vi lever nu i en demokratur, som, än värre, är på väg mot diktatur.
Med tanke på alla syniska och diaboliska lögner och allt lurendrejeri, som spridits ut och låtits gro vidare av regering och riksdag, och som lett till så mycket elände, och tom sjukdom och död, för svenska folket, så finns det rent logiskt INGEN av de sittande som skall sitta kvar. INGEN i riksdagen har rest handen och ställt sig upp och, stopp och belägg, opponerat sig mot de totala felaktigheter, lögner och ologiskheter som spridits ut och vi påtvingat att inskränia våra liv efter, så därför skall eg ALLA i regeringen och i riksdagshuset bytas ut så att SANNINGARNA kan komma i ljuset och vi kan börja att rädda människoliv medan tid är!
Vår mainstream media är hårt censurerad och vinklad. Titta och lysdna ist till t.ex. rumble, swebbtube, bitchute och redvoicemedia eftersom dessa är ocensurerade och där framlagda fakta är från forskning och peer review etc.
Direktdemokrati är det enda rätta, så att FOLKET får bestämma på riktigt!
Mvh,
Pentra