• Anonym (M)

Inget sex

New Dawn skrev 2022-07-12 17:55:34 följande:
     Varför i hela världen valde du att beskriva hennes syn på sex som att "hon lider inte av det", samt "lika gärna kunde vara utan" 
    Nu skriver du i stället att hon uppskattar närheten och får oftast orgasm. Det är något positivt. Varför skrev du då att hon "inte lider av det"? 

Jag har svårt att ta dig på allvar med dessa beskrivningar. 

Om hon gillar närheten och får orgasm tyder ju de på att hon både njuter och får ut ganska mycket av sexet. Då är det ju inget konstigt alls att du gillar det. 
    Det finns väl ingen motsägelse i det. Jag njuter också mycket och får ut av sex. Jag lider inte av det. Men det är inget jag måste ha. Kunde lika gärna vara utan.
  • Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2022-07-13 11:04:37 följande:
    Det finns väl ingen motsägelse i det. Jag njuter också mycket och får ut av sex. Jag lider inte av det. Men det är inget jag måste ha. Kunde lika gärna vara utan.
    Eller snarare är jag utan, som det ser ut nu. Och det går bra det med
  • Anonym (M)
    New Dawn skrev 2022-07-13 13:01:42 följande:
    Skribenten valde en negativ vinkel. Det är ett märkligt sätt att beskriva sexet.

Så du kan lika gärna vara utan? Hur länge då? Skulle du alltså trivas att leva i en sexlös relation?

Om du nu njuter mycket av sex varför är det så ointressant?

Svårt att ta dig på allvar. 

Negativ vinkel var inget jag uppfattade iallafall. 

Varit utan i många år i perioder så det funkar väl. Jag skulle nog kunna trivas med det ja. Det beror ju på om man ändå uppskattar relationen. Ja du jag vet inte, ointressant skulle jag väl inte kalla det egentligen men man prioriterar inte alltid det. Men när man får till det så finns väl inget som hindrar att njuta av det enbart för att man inte går och längtar så jättemycket annars. Det finns annat i livet än sex.

• Anonym (M)
    New Dawn skrev 2022-07-14 12:04:30 följande:
    Frågan var om det går LIKA BRA att leva utan sex? 
    Lika gärna stod det, ja det tycker jag
Svar på tråden Inget sex