Inlägg från: Anonym (Pringles) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pringles)

Fråga till kvinnor över 50

Anonym (man) skrev 2022-07-06 16:42:18 följande:
    De andra trodde nog inte det utan lät dig tro det du ville tro...

1) Män... sade nog vad de visste skulle fungera för att få trosorna att åka ner. Dvs de anspelade på ditt ego för sex.

2) Vänner och bekanta... ville inte såra dig och lät dig tro som du ville.

För en person utan självinsikt kommer ju kroppsförfallet (som alla genomgår) som en överraskning och blir svårare att hantera än för någon som varit medveten om det hela tiden och haft lång tid på sig att växa in i det.

De orimliga kraven på kvinnors utseende kommer främst från kvinnor med sjukliga utseendeideal själva. 99% av männen har inte såna krav på utseende på en kvinna. Och de få som har det är ju ändå inte något att hänga i granen och därmed ingen förlust. De allra flesta normalt funtade män i din ålder är väl medvetna om hur kroppar förändras med ålder och ställer inte orimliga krav på utseende på en partner. I den ålder är det oftast andra faktorer som, personlighet, värderingar, humor, etc som är betydligt viktigare än utseende.

Så det finns absolut ingen anledning till varför du inte skulle kunna dejta i din ålder OM du lägger dina egna hjärnspöken och felaktiga tro på vad män vill ha åt sidan och väljer män med normala värderingar och kroppsideal.
    Ja, håller med att det ofta är kvinnorna som själva driver på utseendehetsen.

Men, det är också så om man är singel och med i vissa dejtingappar så kan man se vilka åldersinställningar män söker kvinnor i. Män som är 40-50år söker ofta bara yngre kvinnor (tex man 53år söker kvinna 25-45). Detta ser man på kanske 80% av profilerna.
    Konstigt att kvinnor vill försöka se lite yngre ut då? 
  • Anonym (Pringles)
    DalaMicke skrev 2022-07-08 13:50:54 följande:

Personligen är det bara kvinnor runt 50 som gäller. Kan inte förså män som vill ha yngre.
    Nej släpp lös vilden i er, jag lovar att det går bra.
    Mogna kvinnor är mer trygga i sig själv och knullet blir mycket mycket bättre

Har gjort det några gånger men det går sällan bra, tyvärr. Känner mig rätt oattraktiv när ingen vill ligga mer än en-två gånger med mig.
  • Anonym (Pringles)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-08-01 09:11:54 följande:

Jag har fyllt 50 men har fortfarande inte kommit i klimakteriet. Jag har aldrig lyckats få orgasm genom vanligt samlag utan bara genom klitorisstimulering och helst oralsex. När jag var yngre hade jag svårt att kommunicera med sexpartners hur jag ville ha det så jag fick aldrig orgasm tillsammans med män då. Det är först på äldre dar när min man och jag satsade på sexlivet efter att åren med småbarn var över som jag äntligen kan njuta av sex! Under ägglossningen vill jag ha sex oavbrutet och skulle kunna ha det hur många gånger som helst per dag men även andra dagar i månaden njuter jag av det och vill mycket och ofta. Så för min del har guldåren rent sexuellt kommit efter 45 och jag hoppas få njuta många år till.

Ja så är det för mig med, men saknar en man att leka med.
  • Anonym (Pringles)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-08-01 11:24:53 följande:

@Pringles, försök att hitta en man vi annons/tinder eller liknande????

Testat men det gav mig bara sämre självkänsla. Attraktion är inte helt lätt att finna online. 
Svar på tråden Fråga till kvinnor över 50