Lillan2022 skrev 2022-10-31 17:03:06 följande:
Ja det är väldigt snart! Började tvätta upp lite bebiskläder idag & ska väl börja förbereda bb väska och sånt ganska snart eftersom man inte vet när dom kommer!
jag mår skit, är Sjukskriven på heltid sen en vecka tillbaka ( är i vecka 28 nu ) och har värk överallt, sover ingenting på nätterna utan blir en timme hit och dit. och lider av väldigt mycket halsbränna!
hur mår du själv? nej jag känner ingen med tvillingar så har försökt leta tips och trix på nätet överallt. Känner du någon med tvillingar?
åh den skall jag verkligen kolla upp! Tack
ja de blir en hel drös kläder och saker till 2 Små. Vet ni kön? Ska nog börja fixa lite efter jul, är så mysigt att fixa.
åh det låter inte så härligt. Vad tråkigt att du inte kan njuta av graviditeten fullt ut. denna graviditet kommer bli tuffare än de andra 2 någonsin va. Fått massa åderbråck på benen och får ont, speciellt i det ena benet. I övrigt mår jag bra än så länge, tror jag börjat få lite känningar av foglossning.
Jo en som jag umgicks med fick tvillingar när de skulle skaffa nummer 3 så henne kan jag fråg en del )